Kağıthane Belediyesi Kent Konseyi Çocuk Meclisi üyeleri, HasbahçeMesiresi’nde oluşturulan özel bir alana, 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri anısına 15 bin lale soğanı dikti.
Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç’ın da katıldığı programda lale soğanlarını, Kent Konseyi üyeleri ve çocuklar birlikte dikti. İlk kez lale soğanı diken çocukların heyecanlı olduğu gözlendi.
15 Temmuz’da yaşanılanları asla unutmayacaklarını belirten Başkan Fazlı Kılıç şehitlerin hatırasını her zaman diri tutacaklarını ifade etti: ” İlkbaharla birlikte soğanlar filizlenerek burada çok hoş bir görüntü meydana getirecekler. Hasbahçe bahar mevsiminde ziyaretçi akınına uğruyor. Burayı ziyarete gelenler bu manzara karşısında aziz milletimizin cesaretini, vatanseverliğini, fedakârlığını hatırlayacaklar ve dua edecekler. Şehitlerimizi hep en güzel şekilde hatırlatacağız.”
Programın sonunda lale soğanı dikimini gerçekleştiren çocuklara ayrıca menekşe çiçeği hediye edildi.
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
ORDU’LU ÇOCUKLAR BU RAMAZANI UNUTMAYACAK ..
709 kez okundu
2
KARAYİĞİT AİLESİNİN MUHTEŞEM SÜNNET DÜĞÜNÜ..
600 kez okundu
3
KADIN ŞÖLENİNDE BAYANLAR KERMES AÇTI ERKEKLER KONSER VERDİ
560 kez okundu
4
TUĞÇE NAZ SARANER ile OSMAN KARADENİZ EVLENDİ..
516 kez okundu
5
FEDERASYON ORDU’DA BAYRAMAŞMA TÖRENİ YAPTI..
486 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.