Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
58 okunma

15 TEMMUZ ŞEHİTLERİ ANISINA 15 BİN ÇİÇEK DİKTİLER..

29 Aralık 2016 19:12
0

BEĞENDİM

Kağıthane Belediyesi Kent Konseyi  Çocuk Meclisi üyeleri, HasbahçeMesiresi’nde  oluşturulan özel bir alana, 15 Temmuz Demokrasi Şehitleri anısına 15 bin lale soğanı dikti.

 

 

 

Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç’ın da katıldığı programda lale soğanlarını, Kent Konseyi üyeleri ve çocuklar birlikte dikti. İlk kez lale soğanı diken çocukların heyecanlı olduğu gözlendi.

 

15 Temmuz’da yaşanılanları asla unutmayacaklarını belirten Başkan Fazlı Kılıç şehitlerin hatırasını her zaman diri tutacaklarını ifade etti: ”  İlkbaharla birlikte soğanlar filizlenerek burada çok hoş bir görüntü meydana getirecekler. Hasbahçe bahar mevsiminde ziyaretçi akınına uğruyor. Burayı ziyarete gelenler bu manzara karşısında aziz milletimizin cesaretini, vatanseverliğini, fedakârlığını hatırlayacaklar ve dua edecekler. Şehitlerimizi hep en güzel şekilde hatırlatacağız.”

 

 

Programın sonunda lale soğanı dikimini gerçekleştiren çocuklara ayrıca menekşe çiçeği hediye edildi.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.