“15 Temmuz karanlık bir geceydi. Ülkenin birliğine ve dirliğine kast eden eli kanlı katiller, bu ülkede bir darbe girişimine kalkıştılar ama Türk milletini yine ferasetini ortaya koydu. Demokrasiyi savundu, ülkenin birlik ve beraberliğinde yana tavır koydu. Her zamanınkinden daha çok birlik ve beraberlik duygusuyla hareket etti. “ dedi.
Türkiye Kamu-Sen’in 15 Temmuz ve tüm darbe girişimlerine karşı tavrını her zaman en net biçimde koyduğunu ifade eden Başkan ZENGİN 15 Temmuz’da Türkiye Kamu-Sen demokrasiden yana açıkça tavrını ortaya koymuştur. 28 Şubat sürecinde de net bir tavır ortaya koyarak “Kesintisiz demokrasi’ ifadesini kamuoyuna mal etmişti. Kızılay’da kokart dağıtarak TBMM’yi göreve davet etmiştik. Türkiye Kamu-Sen’i demokrasinin dışında bir düzende asla göremezsiniz. Demokratik idareyi herşeyin üstünde tutan bir gelenekten geliyoruz. Biz demokrasi, ülkenin birliği ve beraberliği ve vatanın bölünmezliği gibi konularda hiçbir gün tereddüt etmeden bugünlere geldik. 15 Temmuz’da da Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanından tüm Türkiye’deki teşkilat mensuplarına kadar “Meşru hükümetin yanındayız, milli iradenin tarafındayız ve demokrasiden yana saf tutuyoruz’ diyerek meydanlara çıktık. Görüş ve düşüncelerimizi ifade ettik. “ dedi.
15 Temmuz’un birinci yılında yapılacak olan etkinliklerde yer alacaklarını belirten Başkan ZENGİN “ Milletin tankıyla uçağıyla bu milletin üstüne bomba kurşun yağdırdılar. Fakat bu hain darbe girişiminde bulunanların unuttukları bir şey vardı. O da Türk Milletinin feraseti ve vatan sevgisi. Siyasi düşünceye bakılmadan o gün hep beraber karşı durduk ve bu hain girişimi bertaraf ettik.”
Aradan 1 yıl geçti. Etkinlikler olacak. Türkiye Kamu-Sen’de bu faaliyetlerin içinde yer alacak . Avrupa Birliği Karma istişare Komitesinin üyesiyiz. Türkiye’nin 8 büyük STK’sının ve yaklaşık 60 Milyonu temsil edildiği bu komitenin üyesi olarak organizasyonlar yapacağız. Teşkilatlarımızda illerde gerçekleştirilen etkinliklere katılacaklar.
15 Temmuz’un birinci yılında sorulması gereken sorunun 15 Temmuz’dan bir ders çıkardık mı sorusu olduğunu .Türkiye 15 Temmuz yaşadı. Tabi süreçten sonra buralardan bir takım dersler çıkardık mı ? Bunu bakmak ta lazımdır. 15 Temmuzun nedenlerinden biri ayrımcılık ve adam kayırmacılıktır. Ne yapmıştı bu adamlar; kamuya sızmışlar, soruları çalmışlar, önemli görevlere kendi adamlarını getirtmişler. Bu süreç bize neyi gösterdi? Bu ülkede ayrımcılığı kaldırmak gerektiğini.
Fakat bunun için gerekli adımlar atıldı mı, maalesef atılmadı. Sanki 15 Temmuz unutulmuş gibi bildik alışkanlıklar devam ediyor. Bu milleti bir araya getiren ruhu yaşatmak için çaba ve gayret içine girmek lazım. Biz varız ve Türkiye Kamu-Sen olarak buna hazırız ama bakanlıklarda görüyoruz hala ayrımcılık yapılıyor, siyasi düşünceye göre davranılıyor, adam kayrılıyor. Hiç kimse bunu yapmasın. Bu anlayışla Türkiye’ye hizmet edilmez. Bu adam kayırma devam ederse nasıl birlik ve beraberlik sağlanacaktır? Bunu hükümete sormak lazım. Biz her türlü darbeye karşı çıkarız ve lanet okuruz. Bizim varoluş sebebimiz milli iradedir ve ayrımcılığa son verilmesi bizim hakkımızdır.
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
ŞANLITÜRK: PERSONELİN İHMALİ FACİAYA DÖNÜŞTÜ..
1541 kez okundu
3
FETÖ.’DEN KAÇAN İKİ KARDEŞ , NASIL MARKET ZENGİNİ OLDU?
1491 kez okundu
4
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
5
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.