Meclisin açılış konuşmasını yapan Başkan Engin Tekintaş, geçtiğimiz ay çok faal bir vaziyette çalıştıklarını bütçe görüşmelerini, kitap fuarı ve İstanbul’da düzenlenen Ordu tanıtım günleri nedeniyle bir yoğunluk oluştuğunu ifade etti.. Mali hizmetler müdürlüğünün Meclise havale edilen Sayıştay görüşünde, “Ordu Altınordu Belediyesinin 2015 yılına ilişkin, mali rapor ve tablolarının tüm öneli yönlerinin doğru ve güvenilir bilgi içerdiği kanaatine varılmıştır” denilerek Sayıştay tarafından onanması gündeme geldi..
BİLİRKİŞİ SEÇİMİ YAPILDI..
Meclisin gündem maddelerinden birisi de bilirkişi seçimiydi. İmar komisyonu tarafından önerilen Orman kadastro uygulama sırasında görev yapmak üzere, Kovancı mahallesinde Abdullah Erbaş (asil) Ahmet Kuvancı ise (yedek) üye seçilmişlerdir. Altınyurt mahallesi için de Ünal Tiryaki (asil) Orhan Aççı da (yedek) üye olarak oy birliği ile bilirkişi olarak seçildiler. Bilirkişi seçimi için kişinin en az 40 yaşından yukarı olması ve bulunmuş olduğu çevreyi çok iyi tanıması şartı aranıyor. Bilirkişi seçilen kişiler bu konuda tarafsız görev yaparak, imar komisyonlarına bilgi verecekler.
“HER İMARIN ARKASINDAN TARTIŞMA OLUR”
“KİMSEYİ MADUR ETMİYECEĞİZ”
İmar konusunda çeşitli konulara değinen başkan Engin Tekintaş, “Altınordu’da En huzurlu yerler, en huzursuz yaşam alanlarına çevrilmiş. Bize neden yol yapmıyorsunuz diye sitem eden, gelip, giden vatandaşlar ve mahalle muhtarları sitem ediyor. Terk edilmemiş yerler var, ruhsatınız yok, tapunuz yok, ne yapabiliriz. 3-4 hane, buraya ceza da yazsanız, başımıza da yıksanız yapacak bir şey yok, daire sahibi değiliz, tapumuz yok diyorlar. Her imarın arkasından tartışma olur, önden tartışma olur, bittiğinde tartışma olur. Milletimiz şuna inansın. Kimseyi madur etmeyeceğiz. Kimsenin geleceğini de ipotek altına alamayız. Aydınlık, Karacaömer, Eskipazar mevkii, neden yol yapmıyorsunuz diye sürekli gelir giderler. Biz bunları çözmek zorundayız. Biz bunun için varız” diyerek imar konularına açıklık getirdi..
“KAZIM TÜRKMEN ANILACAK..”
Ordu eski Belediye başkanı ve CHP’li olan Kazım Türkmen’in ölümünün 1. Yıldönümünde anılacağını belirten başkan Tekintaş, “Kim olursa olsun, hangi siyasi partiden olursa olsun, Ordu’ya hizmet etmiş ve ebediyete göç etmiş, bütün Belediye başkanlarını ölüm yıldönümünde yad edeceğiz. 21 Kasım günü eski Belediye başkanımız Kazım Türkmen’in ölüm yıldönümüdür. Bu konuda merhum Türkmen’in mezarı ziyaret edilecek ve Belediye olarak çeşitli anma proğramları düzenleyeceğiz” dedi..
Bu konuşmaların sonunda muhalefet meclis üyeleri de gündem dışı söz alarak görüşlerini gündeme getirerek, karşılıklı görüş birliğine vardılar. Altınordu Belediyesinin Aralık ayı oturumu 2 Aralık Pazartesi günü saat 10’da yapılacak..
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
ŞANLITÜRK: PERSONELİN İHMALİ FACİAYA DÖNÜŞTÜ..
1541 kez okundu
3
FETÖ.’DEN KAÇAN İKİ KARDEŞ , NASIL MARKET ZENGİNİ OLDU?
1491 kez okundu
4
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
5
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.