Haber/OSMAN ŞAHİN
Vatandaş ilk şikayetini BEYAZ MASAYA yapıyor. Dilekçesi kayıt ediliyor, öylesine hızlı cevap veriliyorki, sorumlu başkana, amire, memura danışmadan kişiyi başından def eder gibi hazır klişeleşmiş cevaplarla, hemen aynı gün cep telefonuna SMS ile gönderilerek oldu bitti misali yapılıyor.
İşte Altınordu Belediyesine bir konu hakkında 3. kez bugün verdiğimiz dilekçemize iki saat içersinde cevap gelerek adeta rekor kırdılar. Ve şahsıma bir de telefon açan zabıta komiseri “Biz yıllardır, Seyit Torun’un zamanından beri aynı yasaları uyguluyoruz” diyerek aklı sıra kendisini haklı çıkarmaya başladı.
Şu anda şikayet konusu olan olayın mahiyetine, şekline ve konusuna değinmeyerek sadece kısa bir şekilde uyarmayı uygun gördük. Çünkü istediğimiz cevaba karşı tam açıklama ve istediğimiz bilgi verilmezse sorun yasal yollardan çözülecektir. O zaman istenilen bilgileri de her iki taraf almış olacaktır.
Yalnız Altınordu Belediyesi yetkililerine ve sorumlulara buradan sormak istiyoruz. Gerek bizim bu konumuz hakkında olsun, gerekse vatandaşın bütün sorunları hakkında olsun, başvurulan konuda makamın ilgilisi ve mülki amirinin bilgisi ve talimatı olmadan vatandaşı aptal,, salak veya enayi yerine koyarak ciddiye almayarak adet yerini bulsun misali derdine çare bulunmasın mantığı ile cevap verilmesini asla yasal bir işlem olarak kabul etmemiz mümkün değildir.
Şahsıma telefon açarak kendisini ve uyguladığı yöntemi kabul ettirmeye çalışan trafik zabıta komiseri Hüseyin Çelik ve olayın detaylarını araştırmalarımız sona erdikten ve diğer yetkilerden alacağımız en son cevaptan sonra gündeme getirerek bütün detayları kamu oyu ile paylaşacağımızı belirtmek istiyoruz.
Anlaşılan o ki; BEYAZ MASA kuruldu, işin kolayı bulundu..
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
FETÖ.’DEN KAÇAN İKİ KARDEŞ , NASIL MARKET ZENGİNİ OLDU?
1491 kez okundu
3
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
4
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1109 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.