Bu fotoğraf Altınordu ilçesinde Mezbahane aracından kasaplara et taşıyan işçilere ait. Mezbahane çalışanları açık havada, toz, toprak içersinde, halkın gözü önünde, kirli, kanlı elbiselerle etleri kasaplara böyle taşıyorlar.
Taşıdıkları At, Eşek veya Domuz eti olmasa da, en taze ve en iyi hayvan eti olsa dahi bu çirkin manzarayı gördükten sonra mübarek Ramazan günü insanın et yeme iştahını kaçırıyor.. İnsan sağlığı ile bu şekilde alenen alay ederek temiz etlere mikrop karıştırarak et taşıyanlar hakkında gereken işlemlerin yapılmasını ve bu rezalete dur diyerek, bu işin daha temiz, titiz ve hijyenik bir ortamda yürütülmesi gerekir.
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1091 kez okundu
2
MUAYENEYİ BIRAKTILAR, HASTANE ÖNÜNDE TOPLANDILAR..
647 kez okundu
3
Dr. Burcu Ülküden’e hastasının Teşekkürü..
569 kez okundu
4
İKİ ORDU’LU PROF.DOKTORA GİRESUN’DA ONUR ÖDÜLÜ..
407 kez okundu
5
ORDU İL EMNİYET MÜDÜRÜ AHMET ACAR’IN BABASI VEFAT ETTİ..
397 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.