Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
61 okunma

AYIŞIĞI Düğün salonu yerle bir edildi..

16 Haziran 2017 15:32
0

BEĞENDİM

Bilindiği gibi ihale süresi sona eren ve Belediyenin yeni projeleri arasında yer alan AYIŞIĞI düğün salonu yaklaşık bir yıldan bu yana virane bir şekilde bekletilerek, gençler tarafından amaç dışı kullanılarak, camları kırılmış, içersinde alkol alınarak tuvalet olarak kullanılmış, bu nedenle çevreye pis kokular saçmaya başlamıştı.

 

 

 

YÖN gazetesi olarak bu konuyu gündeme getirerek, gereken tedbirin alınması için  yetkilileri göreve çağırmıştık. Aynı zamanda sosyal medyada paylaştığımız habere hemen cevap veren Büyük Şehir Belediye başkanı Enver Yılmaz, “Gereğini yapıyorum” diye gönderdiği kısa mesajdan sonra derhal ekibini göndererek güzelim Ordu sahiline pislik ve çirkinlik yapan salonu yıktırarak yerle bir ettirdi. Kamu oyu adına hiçbir beklenti ve menfaat içinde olmadan  yaptığımız gazeteciliğimiz Ordu halkı adına güzellikleri ve çirkinlikleri gündeme getirmeye devam edecektir..

 

Başkan Enver Yılmaz’a  gösterdiği ilgi ve alakadan dolayı  kamu oyu  adına bir kez daha teşekkür ediyoruz.. (YÖN)

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 1
    Bugün: 470
    Toplam: 242283

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.