Sadece Ordu’da bir yılda yarım milyon araca ceza kesen Trafik Elektronik Denetleme Sistemine tepkiler çığ gibi artmış, sistemden pay almak isteyen belediyeler adeta sıraya girmişti. Bakanlık tepkileri dikkate alarak uygulamayı durdurdu. Bu nedenle sürücülerin Ordu konusunda kötü reklam yaparak, “Ordu’ya gitmeyin, Ordu’dan geçmeyin, başka yolları kullanın” şeklindeki kötü imaj bırakılan sözler sözlere karşı tepkiler İçişleri Süleyman Soylu’yu yeni karar alarak bu uygulamayı iptal ettirmek zorunda bıraktı.
Şimdi başta Ordu halkı olarak, diğer illerde uygulanan TEDES sisteminin iptal edilmesi sürücü vatandaşlar arasında büyük oranda memnuniyet yaratarak bakan Süleyman Soylu’yu aldığı bu doğru ve yerinde bir karar nedeniyle “alnından öpülecek” adam olarak bakan olarak nitelendiriliyor..
PİLOT İL ORDU SEÇİLMİŞTİ..
18 Kasım 2015’ten ilk pilot il olarak seçilen Ordu’da hayata geçen TEDES, ardından Tekirdağ Çorlu, Uşak’ın Banaz, Çorum’un Osmancık ilçeleri ile Gaziantep, Kayseri, Edirne ve Bilecik’te kuruldu.
HENÜZ DENEME AŞAMASINDA TEPKİ ALDI..
Amasya’ya kurulan ve 19 Eylül’de hizmete girecek olan TEDES, daha deneme aşamasında tepkilere neden oldu. Amasyalı sürücüler, deneme aşamasında 200 kişinin hata yaptığını tespit eden ancak bu sürücülere ceza kesilmeyen sisteme karşı çıktı.
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2064 kez okundu
2
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1447 kez okundu
3
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1198 kez okundu
4
Ahmet (Erdoğan) Kocakoç, Taciz iddiası ile Savcılığa şikayet edildi..
1161 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1091 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.