Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
63 okunma

Bakandan müjde geldi.. Ordu’da TEDES uygulaması iptal edildi.

9 Eylül 2016 23:35
0

BEĞENDİM

Sadece Ordu’da bir yılda yarım milyon araca ceza kesen Trafik Elektronik Denetleme Sistemine tepkiler çığ gibi artmış, sistemden pay almak isteyen belediyeler adeta sıraya girmişti. Bakanlık tepkileri dikkate alarak uygulamayı durdurdu. Bu nedenle sürücülerin Ordu konusunda kötü reklam yaparak, “Ordu’ya gitmeyin,  Ordu’dan geçmeyin, başka yolları kullanın” şeklindeki kötü imaj bırakılan  sözler  sözlere karşı tepkiler İçişleri Süleyman Soylu’yu yeni karar alarak bu uygulamayı iptal ettirmek zorunda bıraktı.

 

Şimdi başta Ordu halkı olarak,  diğer illerde uygulanan TEDES sisteminin iptal edilmesi  sürücü vatandaşlar arasında büyük oranda memnuniyet yaratarak  bakan Süleyman Soylu’yu aldığı bu doğru ve yerinde bir karar nedeniyle “alnından öpülecek” adam olarak bakan olarak nitelendiriliyor..

 

PİLOT İL ORDU SEÇİLMİŞTİ..

 

18 Kasım 2015’ten ilk pilot il olarak seçilen Ordu’da hayata geçen TEDES, ardından Tekirdağ Çorlu, Uşak’ın Banaz, Çorum’un Osmancık ilçeleri ile Gaziantep, Kayseri, Edirne ve Bilecik’te kuruldu.

 

 HENÜZ DENEME AŞAMASINDA TEPKİ ALDI.. 

 

Amasya’ya kurulan ve 19 Eylül’de hizmete girecek olan TEDES, daha deneme aşamasında tepkilere neden oldu. Amasyalı sürücüler, deneme aşamasında 200 kişinin hata yaptığını tespit eden ancak bu sürücülere ceza kesilmeyen sisteme karşı çıktı.

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.