HABER: OSMAN ŞAHİN
Sayın başkan, sen söylüyorsun, sen anlatıyorsun, biz yazıyoruz, eleştiriyoruz. Bunu hazmedemiyor, kabullenemiyorsan, o koltukta oturmayacaksın.. Canlı yayında konuşurken, sana cevap verecek, soru soracak kimse olmadığı süre içersinde istediğin gibi konuşmaya da devam edeceksin.. Bizde sorularımızı buradan soracağız. Sordukça da rahatsız olacaksın.. Aslında her zaman söylüyorum.. Şikayet etmek ne kadar hakkınsa, TEŞEKKÜR emende o kadar görevin ve erdemlik olmalı..
Şikayet sonucu dava açılırsa, hakim de bana sorarsa, siz gazetenizde bunları yazmışsınız derse, bende o yazdıklarımı on kez daha tekrar ediyorum derim.. Çünkü yazdıklarımda ben bir gazeteci olarak hiçbir hakaret ve kasıt, yalan göremiyorum, yanlış bulamıyorum, hiçbir hakaret kastım da olmadığı için mahkemenin vereceği karara da her zaman saygılı olacağım. “Bendeki irade ters orantılı çalışıyor. Bende farklı bir irade var. Konuşan ortada yok. Adı, adresi, ismi, cismi yok. Çıkar kimliğini ortaya” diyorsun.. Bunları sen söylüyorsun, bende yazıyorum..
Köpek dediniz, köpeklerin cinsini sordum.,
Gazeteciler yalan yazıyor dediniz, gazetecilerin adını sordum..
Şikayet ettiniz ama, henüz daha mahkemelik olmadık. Sonuç ne olur bilemem.
Akşam başka söylüyorsunuz, sabah başka karar alıyorsunuz.. Fakat, “Bende farklı bir irade var. Bendeki irade ters oranda çalışıyor.” diye itiraf ettiğinize göre aslında sana başka bir cevap vermemek veya soru sormamak gerekir.
Biz duyduğumuz dedikoduları yazsak, siz bırakın oturduğunuz koltuğu, bu ülkeyi terk edersiniz. Biz dedikodu gazeteciliği yapmıyoruz. Gerçek bilgi, belge ve delillerimiz olmadıktan sonra bize kimse yalan haber yaptıramaz. Fakat yanlış yapamış olabiliriz. Biz yaptığımız yanlışı özür dileyerek düzeltmesini de çok iyi biliriz.
Hatta geçen hafta Belediyenizde talihsiz bir olay yaşandı. Bir müddet sonra telefonla beni aradınız, “Yanlışlık olmuş, hata yapmışlar, bu hatayı yapanlar hakkında gereken soruşturmayı yapacağım, bizzat birinci ağızdan benden duyun, bu nedenle sizi ben aradım” dediniz. Eyvallah, teşekkür ederiz, başkan, yanlışlıklar, hatalar biz insanlar içindir düşüncesi ve gösterdiğiniz erdemlikten dolayı olayın üstünü kapattık..
Sayın başkan bunları ben uydurmadım. 2 saat 10 dk. 45 saniye süren TV. Canlı yayın konuşmanızda dakika dakika neler söylediniz?
.jpg)
Kafanda türlü türlü değişik şeyler uydurup düşünerek yazılanları hakaret, yalan ve iftira gözüyle görüyorsun. Bulunduğunuz makam koltuğuna oturmadan önce hakkınızda yapılacak eleştirileri baştan kabul etmek yasal zorunluluktur. Gerçekleri kabul edeceğiniz inancı ile bu Ordu halkı sizleri Belediye başkanı seçmiştir.
İŞTE O TV’DEKİ KONUŞMALARINIZI
UNUTMUŞ OLABİLİRSİNİZ.. HATILATALIM..
Aşağıdaki linki tıklayarak, dakikanın üzerine geliniz.. Söylediklerinizi bir kez daha dinleyiniz. Biz bu konuşmalarınızı fazlasıyla değil, eksikliği ile özetle gündeme getirdik.. Ama o sözlerinize karşı bazı sorular sorduk. Bunu da mı yazmayalım..Sormayalım.. Hep karşınızdakiler susuyor, siz konuşuyorsunuz. Hedef aldığınız muhataplar yanınızda olmayınca bol kepçeden de atıp tutuyorsunuz. Sana soru sorup, cevap verme imkanı bulunmuyor.
İŞTE O KONUŞMANIZIN LİNKİNE TIKLAYI BAKINIZ..
https://www.youtube.com/watch?v=cnR-rBvF4iA
48. dk. (Bunlarda Allah korkusu yok) 50. Dk. (Açıyorum davayı, araya koymadık adam kalmıyor, dava kazanıyor, tazminat alıyorum) İşte o haberimizde bunların kim olduğunu sordum..
Modatör, Emniyet müdürü Fetöcü’mü diye soruyor.. “Zannetmiyorum kumpasın içindedir” diyerek kaçamak cevap verdiniz. Bilgim olmadığı için bu konuya değinmedim.
55. Dk. (Adam benden para istiyor. Vermiyorum, yaz kardeşim diyorum, mahkemeye gidiyorum) İşte o para isteyen kişilerin isimlerini açıklamanızı sordum.. Gerçek olanları açıklamaktan korkmayınız.
58. Dak. (17 dava kazandım) 59. Dk. Köpekleri havlatmayı başarmışım ki, Kurt’um yani, iyi Kurtsan köpekleri havlatmayı başaracaksın) Bu sözlerin Ordu insanına köpek yakıştırması anlamında olduğu kanaatimi ve düşüncemi ifade ettim.
Ve devamında (Dedikodudan vergi alınsaydı, Ordu 1. olurdu..) Ordu halkını dedikoducu olarak ilan etmenizi eleştirdim.
1. 32 Dk. İse (şahıs olarak ben 33’ün üzerinde dava kazandım. Bir tane de kaybetmedim. Yazıyorlar ben kazanıyorum. Kendinize güvenmiyorsanız yazmayın) dediniz, bende kim yazıyor, kimin davasını kazandığınızın isimlerini açıklamanızı istedim. Kamu oyu bunları bilmeli. Suçsuz insanları töhmet altında bırakmayınız dedim.
2.08 dk. (İyi bir kurdum paylaşımının sosyal medyada rekor kırdığı anlatıldı) devamında köpekleri havlatmayanlara iyi kurt demezler. Bunlar havlamaya başlamışsa demekki biz iyi kurduz. Bunlar havlayacak, bunların görevi bu) dediniz.. Bende bu köpeklerin kim olduğunu, cinsini ve adını sordum. Uyuz olabilirler, aşıları yapılmış mı diyerek hatırlatmada bulundum.

2. 06 dk. devamında (bende farklı bir irade var. Bendeki irade ters oranda çalışıyor.) açıklamasını yaptınız .. Bu konuyu gündeme getirmedim. Çünkü burada tıbbi bir sorun var. Mesleğim sağlıkla ilgili olmadığı için üzerime düşmeyen ve cevabını vermeyeceğim soruları sormak da hiç adetim değildir.
Sayın başkan iradenizin ters oranda çalıştığı için, belki söylediklerinizi unutmuş olabilirsiniz. Yazdıklarımı bu nedenle hakaret kabul edip, şikayetçi olmuş olabilirsiniz. Öyleyse bu konuşmalarınızı bir kez daha izleyerek dinleyerek öyle karar vermenizde fayda vardır. Birileri sizi gaz getirip, bana göz dağı vermeye, korkutmaya kalkışmış olabilir. Doğru kararı vermek ve daha iyi anlamak için iyi bir uzmana danışmanızı tavsiye ediyorum..
Sağlıcakla kalın, hoşça kalın, mübarek bayramınızı tebrik ediyor, dostluk ve kardeşlik içersinde sağlıklı, huzurlu, dedikodusu olmayan, kalplerin kırılmadığı, barış ve huzur dolu nice bayramlar temenni ediyorum.
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
3
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
4
Ahmet (Erdoğan) Kocakoç, Taciz iddiası ile Savcılığa şikayet edildi..
1171 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1109 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.