Aydınlar camii önünde Cuma namazı kılan eşini torunu ile birlikte bekleyen A.Y. isimli kadını dilenci sanarak yaşanan tartışmalar sonunda zorla zabıta müdürlüğüne götüren zabıta memurları büyük bir hata yaparak daha sonra kadından özür dileyerek serbest bırakmışlardı.
.jpg)
Yaşadığı olayın bir süre şok etkisi altında kalan A.Y. durumu Mahalle muhtarına bildirmesi ve olayın da başkan Fazlı Kılıç tarafından duyulması üzerinde, Kılıç, aileyi evlerinde ziyaret ederek, aileden özür diledi ve zabıtaların bu hatasını telafi ederek, yaşanan olayı tatlıya bağladı.
Belediye başkanı Fazlı Kılıç, ailenin ziyaretine, Ortabayı Mahallesi muhtarı Erhan Özbak, babası Haydar Özbak ile birlikte giderek, zabıta memurları adına özür dileyerek olayı tatlıya bağladı. Aile bu ziyaretten memnunluk duyarak biraz da olsa teselli bularak memnun kaldılar.
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
ŞANLITÜRK: PERSONELİN İHMALİ FACİAYA DÖNÜŞTÜ..
1541 kez okundu
3
FETÖ.’DEN KAÇAN İKİ KARDEŞ , NASIL MARKET ZENGİNİ OLDU?
1491 kez okundu
4
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
5
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.