Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
56 okunma

Başkan Fazlı Kılıç’tan özür ziyareti..

17 Ocak 2016 22:22
0

BEĞENDİM

Aydınlar camii önünde Cuma namazı kılan eşini torunu ile birlikte  bekleyen A.Y. isimli kadını dilenci sanarak yaşanan tartışmalar sonunda zorla zabıta müdürlüğüne götüren zabıta memurları büyük bir hata yaparak daha sonra kadından özür dileyerek serbest bırakmışlardı.

 

 

Yaşadığı olayın bir süre şok etkisi altında kalan A.Y. durumu Mahalle muhtarına bildirmesi ve olayın da başkan Fazlı Kılıç tarafından duyulması üzerinde, Kılıç, aileyi evlerinde ziyaret ederek, aileden özür diledi ve zabıtaların bu hatasını telafi ederek, yaşanan olayı tatlıya bağladı.

 

Belediye başkanı Fazlı Kılıç,  ailenin ziyaretine, Ortabayı Mahallesi muhtarı Erhan Özbak, babası Haydar Özbak ile birlikte giderek, zabıta memurları adına özür dileyerek  olayı tatlıya bağladı. Aile bu ziyaretten memnunluk duyarak biraz da olsa teselli bularak memnun kaldılar.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 3
    Bugün: 833
    Toplam: 241944

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.