Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
60 okunma

BELEDİYE MUHTARLARI ÇANAKKALEYE GÖNDERDİ..

12 Mayıs 2016 22:33
0

BEĞENDİM

Muhtarlar öncelikle Bursa ilindeki tarihi ve kültürel mekanları ziyaret ettikten sonra kahramanlık destanının yazıldığı Çanakkale’yi ziyaret edecek. Çanakkale ziyaretinin ardından muhtarlar İstanbul ilinde Altınordu Kültür ve Dayanışma Derneği ile birlikte organize edilen “Altınordulular İstanbul’da buluşuyor” etkinliğine katılacaklar​..

 

.

            Altınordu Belediyesi önünde düzenlenen uğurlama törenine Altınordu Belediye Başkanı Engin Tekintaş ve Başkan yardımcısı Aydın Şaşmaz katıldı.

 

            Başkan Tekintaş, burada yaptığı konuşmada, “Altınordu İlçemizde beraber çalıştığımız 92 Mahalle muhtarımız var. Muhtarlarımıza yönelik Bursa, Çanakkale ve İstanbul’da sonlanacak bir gezi programımız var. Muhtarlarımızın Çanakkale gezisi iki önem ifade ediyor. Birincisi Altınordu Belediyesi olarak bizim gerçekleştirdiğimiz​

 

 sosyal bir projedir. Diğeri  de bu vatanın vatan edinilmesinde çok önemli bir yere sahip, destansı bir zaferin yaşandığı mekandır. Bu mekanların görülmesi için bu geziyi düzenledik. Ben öncelikle tüm muhtarlarımıza ve onlara eşlik eden ekibimize hayırlı yolculuklar diliyorum” ifadelerini kullandı.

 

ÖZTÜRK:”BAŞKANIMIZ VE EKİBİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM”​      

Altınordu Muhtarlar Derneği Başkanı Olgun Öztürk ise, “Altınordu Belediyemiz tarafından  muhtar arkadaşlarımızın katıldığı Çanakkale Gezisi düzenlendi. 92 Mahalle muhtarımızla birlikte Çanakkale şehitliğimizi gezeceğiz. Belediyemiz biz muhtarlara böyle bir güzellik yaptı. Belediye Başkanımız Engin Tekintaş ve ekibine teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 1
    Bugün: 840
    Toplam: 241951

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.