Haber/Araştırma : Osman ŞAHİN
Yıllarca Beşiktaş ilçe Milli Eğitim müdürlüğünde başarılı çalışmalara imza atan Nimet Er, daire içersindeki ilçe milli eğitim müdürü Önder Arpacı ile şube müdürü Şükrü Koç’un baskı ve haksız uygulamalarına dayanamayarak, çalışmak istediği halde emekli olmak zorunda kaldığını belirterek, Nimet Er ve bazı çalışan memurların uğradığı haksızlıkları gündeme getirmiştik.
.jpg)
İşin ilginç yönü basın olarak Nimet Er ablamızın hakkını savunmuştuk.. Aslında kendisinden teşekkür beklerken, eşinden tehdit ve hakaretler aldık.. Gazetemizi telefonla arayan Nimet Er’in eşi olduğunu söyleyen Furkan Er, bu haberin asılsız olduğunu ve haberi nerden aldığımızı ve bize bilgileri kim verdiğini, isim vererek bildiğini anlatarak, düzeltmemizi ve haberi silmemizi istedi. Bizde kendisinin böyle bir yetkisi olmadığını mahkemeye başvurmasını isteyince tahdit ve hakaret içeren sözlerde bulundu.. Kendisini dinlemeyerek telefonu kapattık.
.jpg)
Biz de durumdan şüphelenerek hemen Beşiktaş İlçe Milli Eğitim müdürlüğünün internet sitesini kontrol ettik. Bir de ne gördük, 20 Eylül 2016 tarihi civarında emekliye ayrılan Nimet ablamız daireye çağrılmış, 11.11.2016 günü (bugün) dairede kendisine muhteşem bir veda töreni yapılarak, plaket ve altın hediyesi ile ödüllendirilmiş..
Bizim bildiğimiz adet ve göreneklere göre, çalıştığı bir kurumdan her hangi bir nedenle ayrılan kişiye son günlerinde görevinden ayrılmadan veda töreni yapılır. Emekli olup görevi bıraktıktan iki ay kadar bir zaman geçtikten sonra daireden ilişkisini kesen bir memur için böyle bir törenin yapılmasından elbette ki; şüphe duyar ve endişe ederiz..

Üstelik orası devletin resmi makamı, mesai saatinde dairede çalışanlara görevinin, işini gücünü bıraktır, veda töreni düzenle. Devletin resmi makamı BALO salonu değildir.. Böyle bir icraat yapılacaksa, bu dışarıda bir mekanda yapılmalıdır. Devletin resmi makamını özel törenlerde işgal etme yetkisi hangi yasa ve mevzuatlarda olduğunu da sormak istiyoruz. Devletin dairesinde yapılan yine kurallara ve yönetmeliklere aykırıdır, görevi ihmal sayılır..
.jpg)
Ayrıca, gazetemizi telefonla arayan Nimet Er’in eşi olduğunu söyleyen Furkan Er, eşine söz hakkı doğduğu halde kendisi adeta kabadayılık yapmaya kalkmış demektir. Bizde eşler kendi sorununu kendisi, erkek de kendi sorununu yine kendisi çözer, kimseyi aracılık yapmaz. Üstelik haberimizin muhatabı da kendisi değildir.
Nimet Er ablamızın sorunlarını gündeme getirerek savunduğumuz için kendisi bizlere teşekkür etmesi gerekirken, eşi tarafından hakaretlere uğramış bulunuyoruz. Aradan iki ay geçen bir emekliyi haber yayınımız yapıldıktan sonra daireye çağırıp, veda töreni yaparak ödüllendirilmesinden, kendisi hakkında yayınlanan haberlerin çürütülmesi maksadıyla yapıldığından şüphe duymamak mümkün müdür? Elbette “Gelin böyle bir proğram yapalım, gazetede yayınlanan haberlerin asılsız olduğunu ispatlayalım vs.” gibi bir anlaşma yapmadığınız ne malumdur.? Üstelik de aynı gün akşam saatlerinde telefon açılması planlanmış bir proğram olduğu şüphelerini daha fazla artırmaktadır. Bu nedenle yayınımız ses getirmiş ve Nimet Ablamız bizim sayemizde ayrıldığı kurumla barış sağlamış ve güzel bir veda töreni ile uğurlanmış oldu.. Fakat biz teşekkür yerine tehditle ödüllendirildik. Yoksa Beşiktaş Milli Eğitim Müdürlüğü daha önce kalbini kırdığı memurundan özür mü diledi?

Hatta haberlerimizin muhatabı ve eleştirilerin hedefi İlçe Milli Eğitim müdürü Önder Arpacı ve şube müdürü Şükrü Koç olduğu halde, bunlardan tepki gelmesi gerekirken, daireden emekliye ayrılan bir bayanın eşinin gazetemizle muhatap olması olayın en ilginç yönüdür.
MÜŞTEMİLATLAR KONUSUNUN TAKİPÇİSİYİZ..
Bundan böyle Beşiktaş Milli Eğitim Müdürlüğünde meydana gelen haksız uygulamaların takipçisi olacağınızı belirtir, ayrıca kurumun müştemilatlarının hala yasal ve etik olmayan şekilde tapulu dairelerini kiraya veren eğitim bir senli bazı (!) memurlar tarafından kullanılmasının da hukuki yönü ve yetkililerden alacağımız cevaba göre hareket edeceğimizi de belirtmek istiyoruz..
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
60 YAŞ ÜSTÜ, KAYIT İÇİN SON TARİH: 27 MART..
844 kez okundu
2
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
829 kez okundu
3
HEMŞİRELİK HAFTASI ÜNİVERSİTEDE KUTLANDI..
771 kez okundu
4
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VELİ ŞİKAYETLERİNE NEDEN DUYARSIZ KALIYOR?
598 kez okundu
5
AŞKIN TÖREN’E ANKARA’DA ÇOK ÖNEMLİ GÖREV..
582 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.