Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
62 okunma

BÜYÜK ŞEHİRDE MOTORİZE EKİPLER DEVREYE GİRDİ..

16 Eylül 2016 19:49
0

BEĞENDİM

Zabıta Dairesi Başkanlığı Trafik ve Güvenlik Şube Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan ekip, faaliyetlere başlarken şehrin her noktasında etkin bir şekilde görev alıyor. İlk etapta 2 adet motosikletle Altınordu ilçesinde başlayan uygulama, ilerleyen süreçte ekip sayısının artırılmasıyla birlikte daha geniş bir alanı kapsayacak.

 

Başlatılan yeni uygulamayla birlikte zabıta ekiplerinin araçlarla ya da yaya olarak ulaşmakta güçlük yaşadığı her noktaya motorize ekiplerin seri şekilde giderek sorunlara anında müdahale ettiği belirtilirken, özellikle şehir içi trafiğinde yaşanan sorunların bu ekiplerle ortadan kaldırıldığı ifade edildi.

 

 

Yapılan açıklamada zabıtayı ilgilendiren birçok konuda kontrol ve denetimlerin daha kolay yapıldığı belirtilirken, “Başta kaldırım işgalleri, dolmuş durakları işgalleri, engelli park yerleri işgalleri, yeşil alan işgalleri ve çalışma yapılan yollarda gerekli trafik önlemlerini alarak trafik akışında oluşabilecek sıkıntılar en aza indirilmeye çalışılıyor” denildi.

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 1
    Bugün: 845
    Toplam: 241956

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.