Zabıta Dairesi Başkanlığı Trafik ve Güvenlik Şube Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan ekip, faaliyetlere başlarken şehrin her noktasında etkin bir şekilde görev alıyor. İlk etapta 2 adet motosikletle Altınordu ilçesinde başlayan uygulama, ilerleyen süreçte ekip sayısının artırılmasıyla birlikte daha geniş bir alanı kapsayacak.
Başlatılan yeni uygulamayla birlikte zabıta ekiplerinin araçlarla ya da yaya olarak ulaşmakta güçlük yaşadığı her noktaya motorize ekiplerin seri şekilde giderek sorunlara anında müdahale ettiği belirtilirken, özellikle şehir içi trafiğinde yaşanan sorunların bu ekiplerle ortadan kaldırıldığı ifade edildi.
Yapılan açıklamada zabıtayı ilgilendiren birçok konuda kontrol ve denetimlerin daha kolay yapıldığı belirtilirken, “Başta kaldırım işgalleri, dolmuş durakları işgalleri, engelli park yerleri işgalleri, yeşil alan işgalleri ve çalışma yapılan yollarda gerekli trafik önlemlerini alarak trafik akışında oluşabilecek sıkıntılar en aza indirilmeye çalışılıyor” denildi.
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
FETÖ.’DEN KAÇAN İKİ KARDEŞ , NASIL MARKET ZENGİNİ OLDU?
1491 kez okundu
3
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
4
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1109 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.