Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
56 okunma

Eğitim Seminerleri devam ediyor..

23 Kasım 2015 21:04
0

BEĞENDİM

 Sultangazi Belediyesi, kurum çalışanlarına yönelik eğitim seminerleri vermeye devam ediyor. İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından personele yönelik yapılan eğitimler şunlar:

 

 

-Belediye Kanunu ve Büyükşehir Belediye Kanunu,

-Kurum içi İletişim, Etkili Konuşma, Beden Dili, Protokol ve Görgü Kuralları ile Yazılı İletişim,

-Ekip Çalışması ve Ekip Liderliği,

-İmar Mevzuatı ve Uygulamaları, Tip İmar Yönetmeliği ve Kentsel Dönüşüm Mevzuatı

-Kabahatlar Kanunu ve Para Cezaları,

-Zabıta Memurlarına yönelik Mevzuat ve Sosyal Davranış Eğitimleri,

-Taşınır Mal Yönetmeliği ve İşlemleri,

-Uygulamalı Sunum Teknikleri konularında eğitimler verildi.

 

Belirli periyotlar da devam eden kurum içi eğitimler ile hizmetlerin daha hızlı ve kaliteli verilmesi amaçlanıyor. 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.