Sultangazi Belediyesi, kurum çalışanlarına yönelik eğitim seminerleri vermeye devam ediyor. İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından personele yönelik yapılan eğitimler şunlar:
-Belediye Kanunu ve Büyükşehir Belediye Kanunu,
-Kurum içi İletişim, Etkili Konuşma, Beden Dili, Protokol ve Görgü Kuralları ile Yazılı İletişim,
-Ekip Çalışması ve Ekip Liderliği,
-İmar Mevzuatı ve Uygulamaları, Tip İmar Yönetmeliği ve Kentsel Dönüşüm Mevzuatı
-Kabahatlar Kanunu ve Para Cezaları,
-Zabıta Memurlarına yönelik Mevzuat ve Sosyal Davranış Eğitimleri,
-Taşınır Mal Yönetmeliği ve İşlemleri,
-Uygulamalı Sunum Teknikleri konularında eğitimler verildi.
Belirli periyotlar da devam eden kurum içi eğitimler ile hizmetlerin daha hızlı ve kaliteli verilmesi amaçlanıyor.
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
60 YAŞ ÜSTÜ, KAYIT İÇİN SON TARİH: 27 MART..
837 kez okundu
2
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
790 kez okundu
3
HEMŞİRELİK HAFTASI ÜNİVERSİTEDE KUTLANDI..
767 kez okundu
4
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VELİ ŞİKAYETLERİNE NEDEN DUYARSIZ KALIYOR?
590 kez okundu
5
AŞKIN TÖREN’E ANKARA’DA ÇOK ÖNEMLİ GÖREV..
576 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.