Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
83 okunma

EMNİYET GENEL MÜDÜRÜ ORDU EMNİYETİNİ ZİYARET ETTİ..

25 Şubat 2017 17:40
0

BEĞENDİM

İçişleri bakan Süleyman Soylu ile birlikte Ordu’ya gelen Emniyet genel müdürü Selami Altınok, Ordu Emniyet müdürlüğünü ziyaret ederek, il müdürü Suat Çelik’ten çalışmaları konusunda çeşitli bilgiler aldı.

 

 

 

Müdür Altınok ve beraberindeki heyet İçişleri bakanı Süleyman Soylu ile birlikte Boztepede yapılan güvenlik toplantısına katılmak için Boztepeye teleferikle çıktılar. Toplantı sonrası Ordu il Emniyet müdürlüğü de ziyaret edildi.

 

 

16 Nisan’da yapılacak olan Halkoylamasının huzur ve güven ortamında gerçekleşmesi amacıyla planlanan Halkoylaması Bölge Güvenlik Toplantılarının yedincisi İçişleri Bakanı Süleyman SOYLU başkanlığında, Emniyet Genel Müdürü  Selami ALTINOK, Jandarma Genel Komutanı Orgeneral  Yaşar GÜLER, Sahil Güvenlik Komutanı Tuğamiral Bülent OLCAY ile 9 ilin Valileri, İl Emniyet Müdürleri ve İl Jandarma Komutanlarının katılımlarıyla 23 Mart 2017  günü  Ordu’da gerçekleştirilmişti.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.