Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
84 okunma

“HALEP’E YOL VER” YARDIM KAMPANYASI YOLA ÇIKTI..

17 Aralık 2016 23:28
0

BEĞENDİM

Toplanan yardımların Halep’e gönderilmesi için Sultan Selim Mahallesi’nde Cuma Namazı düzenlenen programa katılan Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç, Halep’te yaşanan insanlık dramına karşı sessiz kalmayacaklarını söyledi.

 

Ülkenin dört bir yanından Halepliler için yardım kampanyaları düzenlendiğini ifade eden Başkan Kılıç, “İlçemizde de sivil toplum kuruluşları güzel bir çalışma yaparak, komşularımızın da destekleriyle Halepli kardeşlerimiz için yardım kampanyası gerçekleştirdi” dedi.

 

 

 

Emeği geçenlere teşekkür eden Başkan Kılıç, “Halep yalnız değildir. Tüm varlığımızla onların yanındayız. İnşallah toplanan yardımlar oraya ulaşacak” diye konuştu.

 

Kağıthane Kaymakamı Hasan Göç de Kağıthanelilerin Halepliler için hem dua ettiğini, hem de anlamlı bir yardım kampanyası yaptığını kaydetti.

 

 

Türkiye’nin tüm mazlum tüm insanların yanında olduğunu dile getiren Göç, “İnşallah, insanlık düşmanları Suriye’de amaçlarına ulaşamayacak. Biz vicdanımızın sesini dinleyerek insanlık görevimizi yapıyoruz. Allah emeği geçenlerden razı olsun” dedi.

 

Sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri adına konuşan İHH Kağıthane Temsilcisi Arif İnanç da, yardım kampanyasına destek olan Kağıthane halkına teşekkür ederek, önemli bir yardım kampanyasına imza attıklarını bildirdi.

Halepliler için düzenlenen yardım kampanyasında toplanan malzemeleri taşıyan tırlar, yapılan duaların ardından yolcu edildi. 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 1
    Bugün: 841
    Toplam: 241952

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.