Aslında tablo hiç de bilindiği gibi değil. Ramazan ayında iftar yemeklerini vermek için Belediyeler sadece organizasyon işlerini yaparlar. İşçiliklerini de Belediye çalışanları yapar. Yemek dağıtım işini de ihaleyi alan firmanın işçilerine ve garsonlarına aittir.
Belediyeler iş adamlarını, müteahhitleri ve hayırsever kişileri çağırarak, her akşam kimlerin yemek vereceği konusunda listesini yapar ve yemek paraları da o kişiler tarafından ödenir. Fakat, yemek de Belediyelerin önerdiği firmalardan alınmasını, başka bir şirketin vereceği yemeği kabul etmezler. İşte karnını doyuran vatandaşlar, dualarını yemek veren kişi veya firmaya değil, Belediyelere gidince dualar da yanlış yere gitmiş oluyor.
Yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi Ramazan ayı çıktı ama çadırın dışında yemek veren firmanın isminin silinmesi unutulunca işin gerçek yüzü daha net olarak ortaya çıktı. Ramazan ayından geriye kalan bir firmanın ismi iftar çadırından silinmeyerek Belediyelerin yemek veriyoruz foyaları da açıklığa kavuşmuş bulunuyor. Yine de bu konuda emeği geçenlere ve destek verenlerden Allah razı olsun demek insani bir vazifemizdir.
GENEL
12 saat önceASAYİŞ
3 gün önceGENEL
10 gün önceEKONOMİ
13 gün önceGENEL
16 gün önceGÜNCEL
17 gün önceGENEL
17 gün önce
1
Şarkiye Mah. Muhtarı Emre Yayla’dan örnek davranış..
1052 kez okundu
2
ORDU’NUN KORAÇ MARKA PEYNİRİNE DE HİLE YAPTILAR..
981 kez okundu
3
Şoförler Odası başkanı Ali Şahin 5. kez güven tazeledi..
963 kez okundu
4
ORDU’YA 10 YENİ HAKİM VE SAVCI ATANDI..
753 kez okundu
5
AK PARTİ PERŞEMBE İLÇE YÖNETİMİ BELLİ OLDU..
574 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.