15 Temmuzda yaşanan darbe girişimi ile büyük korku ve endişe duyan İstanbul’da yaşayan vatandaşlara biraz moral olması ve istedikleri meydanlara rahatça ulaşabilmeleri için İETT otobüsleri vatandaşları ücretsiz olarak taşıma kararı aldı. Bu karar İstanbul halkını az da olsa bir umutlanma ve bir rahatlama getirerek teselli etmiş oldu. Alınan bu karardan tüm vatandaşlar memnun olduklarını belirtiyorlar.
KARAR MECLİSTE ALINDI..
İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi’nde yapılan oylama sonrası alınan kararla 20 Temmuz’a kadar ücretsiz hizmet verecek. Darbe girişimi günü başlatılan ücretsiz toplu ulaşım uygulaması uzatıldı. İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi’nde yapılan oylama sonrası alınan kararla ücretsiz toplu ulaşım, 20 Temmuz saat 24.00’e kadar sürecek.
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
“OKUL KIYAFETLERİNDE AMBLEM KRİZİ: DEV BİR İSTİHDAM KAPISI KAPANMA NOKTASINDA!”
1938 kez okundu
2
ORDU’YA TARİHİN EN BÜYÜK İKRAMİYESİ ÇIKTI..
822 kez okundu
3
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
790 kez okundu
4
OTSO BAŞKANI ADİL LEVENT KARLIBEL’E SORMAYA EVAM EDİYORUZ…
705 kez okundu
5
ZABITADAN KURBAN BAYRAMI ÖNCESİ ET DENETİMİ..
616 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.