Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
67 okunma

KAHRAMAN ASKERLERİMİZ 6 PKK’lının LEŞİNİ YERLERE SERDİ..

30 Eylül 2016 20:21
0

BEĞENDİM

VALİNİN BASIN TOPLANTISINDA YAPTIĞI AÇIKLAMA..

 

Ordu’nun Mesudiye İlçesi ile Sivas’ın Koyulhisar sınır hattı bölgesindeki kırsal alanda bir grup PKK’lı terörist ile güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmada 6 terörist etkisiz hale getirildi. Ordu valisi İrfan Balkanlıoğlu konu ile ilgili olarak bugün saat 09.30’da makamında bir toplantı yaparak basın mensuplarına bilgi verdi..

 

Vali İrfan Balkanlıoğlu, Mesudiye İlçesi ile Koyulhisar sınır hattında arama-tarama faaliyeti yürüten güvenlik güçleri ile PKK’lı teröristler arasında gece saatlerinde yaşanan çatışma ile ilgili basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

 

 

Vali Balkanlıoğlu, “Terör örgütünün  Karadeniz açılımı diye saçma sapan bir isteği, hevesi var. Ancak, burası Karadeniz Bölgesi. Teröristlerin burada barınması ve tutunması mümkün değil demiştik ve öyle de oldu, barınamadılar. Güvenlik güçlerimizi kutluyorum” dedi.

 

Terörsitlerin bir ay önce, vatanını müdafaa eden 3 Mehmetçiği şehit ettiklerini belirten Vali Balkanlıoğlu, “Dün akşam saatlerinde güvenlik güçlerimiz ile teröristler arasında çıkan çatışmada 6 terörist  etkisiz hale getirildi. Tokat kırsalı ve Ordu’yu rahatsız eden bu teröristler, Mehmetçiğimizin yoğun ve hummalı çalışması, gece gündüz takibi neticesinde etkisiz hale getirildi” diye konuştu.

 

Vali Balkanlıoğlu, ”Mesudiye ilçemizin Koyulhisar ile sınır olduğu noktasında arama tarama faaliyetini yürüten güvenlik güçlerimiz bir grup teröristle karşılaştı ‘teslim ol’ çağrılarına ateşle karşılık verince çatışma çıktı. Beyinleri yıkandığı ve vatan hainliği iyice içlerine işlediği için teslim olmadılar. Çıkan çatışmada 6 terörist birden etkisiz hale getirildi” diyerek, ”Bizim güvenlik güçlerimizde herhangi bir kayıp olmadığı gibi yaralı da yok çok şükür. Ayrıca daha önce şehit olan 3 Mehmetçiğimizin de kanı yerde kalmadı. İnşallah ders olur ve bir daha Karadeniz bölgesine gelmeye asla tenezzül etmezler” şeklinde konuştu.

 

 

ASKERLERİ ZİYARET ETTİ..

 

Vali İrfan Balkanlıoğlu, İl Jandarma Komutanlığını ziyaret ederek, askerlere moral ziyaretinde bulundu.

 

PKK’lı terörist ile güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmada 6 teröristin etkisiz hale getirilmesi üzerine İl Jandarma Komutanlığına giden Vali Balkanlıoğlu, askere moral ve motivasyon ziyaretinde bulundu.

 

İl Jandarma Komutanı Albay Sedat Sarıkaya ve askeri personel tarafından karşılanan Vali Balkanlıoğlu, ilk olarak şeref defterini imzaladı. Ardından, Jandarma Albay Sedat Sarıkaya’dan çatışmanın yaşandığı bölgenin durumu ve yürütülen faaliyetlerle ilgili brifing aldı.

 

Vali Balkanlıoğlu, ”Kahraman askerlerimizi, jandarmamızı tebrik için buradayız. Allah yokluklarını göstermesin, askerlerimize güç ve  kuvvet versin. Dualarımız onlarla beraber” diyerek, operasyonu kısa sürede başarıyla tamamlayan Mehmetçiğe teşekkür etti.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 828
    Toplam: 241939

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.