Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in “3 ay değil 12 ay Ordu” sloganıyla Ordu’da dört mevsim dolu dolu geçiyor. Yaz aylarında turistlerin ilgi odağı olan Ordu yaylaları kış aylalarında da Ordu Büyükşehir Belediyesinin öncülüğünde düzenlenen festivallerle ilgiyi üstüne çekiyor.
Ocak ayı içerisinde binlerce yerli ve yabancı turistin katılımıyla yapılanAkkuş-Argan, Kabadüz-Çambaşı festivalleri ile katılanlara unutulmaz anlar yaşatan Ordu Büyükşehir Belediyesi, ocak ayının son kar festivalini menderesleri ile ünlü Aybastı Perşembe Yaylası’nda gerçekleştirecek.
KARDA KIZAK KEYFİ YAŞAMAK İSTEYENLER PERŞEMBE YAYLASI’NA
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.Mehmet Hilmi Güler’in de katılacağı Aybastı Perşembe Yaylası Kar festivali pazar günü saat 11.00’deAybastı Perşembe Yaylası’nda yapılacak. Düzenlenecek kar festivalinde bando yürüyüşü, halk oyunları gösterisi, kent orkestrası konseri, kızak yarışları, animasyon gösterileri ve yöresel yemek ikramı yapılacak.
Ordu Büyükşehir Belediyesi ile Aybastı Belediyesi tarafından düzenlenecek olan kar festivali düzenlenecek diğer etkinliklerle gün boyu devam edecek.
GENEL
12 saat önceASAYİŞ
3 gün önceGENEL
10 gün önceEKONOMİ
13 gün önceGENEL
16 gün önceGÜNCEL
17 gün önceGENEL
17 gün önce
1
ORDU’LU ÇOCUKLAR BU RAMAZANI UNUTMAYACAK ..
711 kez okundu
2
KARAYİĞİT AİLESİNİN MUHTEŞEM SÜNNET DÜĞÜNÜ..
605 kez okundu
3
KADIN ŞÖLENİNDE BAYANLAR KERMES AÇTI ERKEKLER KONSER VERDİ
563 kez okundu
4
TUĞÇE NAZ SARANER ile OSMAN KARADENİZ EVLENDİ..
519 kez okundu
5
FEDERASYON ORDU’DA BAYRAMAŞMA TÖRENİ YAPTI..
493 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.