Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
58 okunma

Kar festivali bu hafta Perşembe yaylasında yapılacak..

28 Ocak 2022 22:08
0

BEĞENDİM

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in “3 ay değil 12 ay Ordu” sloganıyla Ordu’da dört mevsim dolu dolu geçiyor. Yaz aylarında turistlerin ilgi odağı olan Ordu yaylaları kış aylalarında da Ordu Büyükşehir Belediyesinin öncülüğünde düzenlenen festivallerle ilgiyi üstüne çekiyor.

Ocak ayı içerisinde binlerce yerli ve yabancı turistin katılımıyla yapılanAkkuş-Argan, Kabadüz-Çambaşı festivalleri ile katılanlara unutulmaz anlar yaşatan Ordu Büyükşehir Belediyesi, ocak ayının son kar festivalini menderesleri ile ünlü Aybastı Perşembe Yaylası’nda gerçekleştirecek.

KARDA KIZAK KEYFİ YAŞAMAK İSTEYENLER PERŞEMBE YAYLASI’NA

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.Mehmet Hilmi Güler’in de katılacağı Aybastı Perşembe Yaylası Kar festivali pazar günü saat 11.00’deAybastı Perşembe Yaylası’nda yapılacak. Düzenlenecek kar festivalinde bando yürüyüşü, halk oyunları gösterisi, kent orkestrası konseri, kızak yarışları, animasyon gösterileri ve yöresel yemek ikramı yapılacak.

Ordu Büyükşehir Belediyesi ile Aybastı Belediyesi tarafından düzenlenecek olan kar festivali düzenlenecek diğer etkinliklerle gün boyu devam edecek.

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 11
    Bugün: 315
    Toplam: 238598

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.