Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
57 okunma

Kestane Mahallesinde “Hamsi Şenliği” düzenlendi..

20 Kasım 2016 16:57
0

BEĞENDİM

Beraberinde, Gülyalı Belediye Başkanı Talip Şen, Gülyalı AK Parti İlçe Başkanı İlyas Yılmaz ile Kestane Mahallesi’nde düzenlenen hamsi şenliğine katılan Başkan Engin Tekintaş’ı mahalle muhtarı ve çok sayıda mahalle sakinleri karşıladı.

 

 

“Birlik ve Beraberliğimiz Daim Olsun” dediler..

 

2. Düzenlenen “Hamsi Şenliği”nde bir konuşma yapan Altınordu Belediye Başkanı Engin Tekintaş,  “Ordu’nun kalbi olan Altınordu ilçemizden siz değerli Kestane köyü sakinlerine saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum. Bugün 2. Düzenlenen Hamsi Şenliğinde siz değerli Gülyalı’lı kardeşlerimiz ile bir arada olmaktan mutluluk duyuyorum. Bu şenliğin düzenlenmesinde emeği olan Başta Gülyalı Belediye Başkanımız Talip Şen, kardeşime, Kestane Mahallesi Dernek Yönetimine, Mahalle Sakinlerine ve her zaman desteğini arkamızda bildiğimiz Ordu Büyükşehir Belediye Başkanımız Enver Yılmaz’a çok teşekkür ediyor” dedi..

 

 

“ Hamsi Şenliğimiz Gelecek Nesillere Kalacak”

 

Gelecek nesillere kalacak en güzel şenliklerden birisinin  de  “Hamsi Şenliği” olacağını ifade eden Gülyalı Belediye Başkanı Talip Şen, “Umuyorum ki bu yıl 2. Düzenlediğimiz bu şenliğimiz kesintisiz her yıl sürecek ve gelecek nesillere en güzel hediyelerimiz den biri olacak. Kestane mahallesinde mahalle sakinlerimizin büyük katılım gösterdiği bu şenlik gelecek yıllarda daha büyük katılımlara ev sahipliği yapacaktır” diye konuştu..

 

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.