Gerçekleştirilen ziyarette Fransa Türkiye Büyükelçiliği Tarım Müşaviri Pierre Autissier, Fransız tarım uzmanları, Karadeniz Kadınları Sürdürülebilir Kalkınma Derneği Başkanı Doç. Dr. Naciye Selin Şenocak ve Fransız tarım uzmanları katıldı.

Fransa Türkiye Büyükelçiliği Tarım Müşaviri Pierre Autissier, Ordu’nun tarım bakımından zengin bir yapıya sahip olduğunu ifade ederek, Türkiye’de hayata geçirdiğimiz bu proje sayesinde uzun vadeli çalışmalara imza atacaklarını söyledi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Altınordu Belediye Başkanı Engin Tekintaş, “ Coğrafi yapı itibari ile benzer özellikler taşıyan iki ülkenin tarım alanında yaptığı bu çalışma diğer ülkelere de örnek teşkil etmesi ümit ediyoruz. Ordu’nun ekonomik açıdan en temel geçim kaynağı fındık. Bunun haricinde Kivi ve Bal en önemli geçim kaynakları arasında yer alıyor. Bu seçenekleri artırmak için yapılan bütün projelere gerek Ordu Büyükşehir Belediyesi olarak gerekse Altınordu Belediyesi olarak her zaman destek vermeye hazırız” diye konuştu.
Heyet daha sonra Altınordu Belediyesi’nin yeni hizmet binasını gezerek Başkan Tekintaş’tan bilgi aldı.
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
“OKUL KIYAFETLERİNDE AMBLEM KRİZİ: DEV BİR İSTİHDAM KAPISI KAPANMA NOKTASINDA!”
1938 kez okundu
2
ORDU’YA TARİHİN EN BÜYÜK İKRAMİYESİ ÇIKTI..
822 kez okundu
3
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
790 kez okundu
4
OTSO BAŞKANI ADİL LEVENT KARLIBEL’E SORMAYA EVAM EDİYORUZ…
705 kez okundu
5
ZABITADAN KURBAN BAYRAMI ÖNCESİ ET DENETİMİ..
615 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.