Artık hakimler yeni yasalara göre kişileri cezaevine atmak yerine başka bir görev vererek cezasını çekmeleri sağlanıyor. Suç işleyen kamu görevlileri artık kamu kuruluşlarında görev yaparak cezalarını tamamlayabiliyorlar. Bu nedenle hem devletin işi ücretsiz olarak yapılmış oluyor, hem de kişi cezaevine girerek devlete yük olma yerine katkı sağlamış bulunuyor.
Geçtiğimiz günlerde Terme Cumhuriyet Mahallesi muhtarı S. Özgül muhtarlık yasalarına karşı işlediği bir suçla ilgili hakkında açılan dava sonucu mahkemece kendisine ceza verildi. Hakim muhtarın cezasını kendi mahallesinde bulunan Kozluk Camiinin temizliğini yaparak tamamlama kararı verdi. Mahalle muhtarı S. Özgül günde üç saat camii temizliği yaparak cezasını tamamlayacak..
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
Şarkiye Mah. Muhtarı Emre Yayla’dan örnek davranış..
1050 kez okundu
2
ORDU’NUN KORAÇ MARKA PEYNİRİNE DE HİLE YAPTILAR..
977 kez okundu
3
Şoförler Odası başkanı Ali Şahin 5. kez güven tazeledi..
892 kez okundu
4
ORDU’YA 10 YENİ HAKİM VE SAVCI ATANDI..
749 kez okundu
5
AK PARTİ PERŞEMBE İLÇE YÖNETİMİ BELLİ OLDU..
572 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.