Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
105 okunma

MEMUR-SEN ORDU ŞUBESİNDEN 10 OCAK KUTLAMASI..

13 Ocak 2017 17:25
0

BEĞENDİM

 

15 binden fazla üyeye sahip olan Memur-Sen Ordu şubesi yerel gazetecilere 10 Ocak çalışan gazeteciler günü yoğunluk olması nedeniyle kahvaltı proğramını ve gazetecilerin gününü kutlamak için özellikle bu mübarek Cuma sabahını tercih ettiklerini belirttiler. Yoğun bir yerel gazetecinin katıldığı proğrama şube başkanı İsmail Çelenk, yönetim kurulu üyeleri ve şube başkanları da katıldılar.

 

 

 

Memur-Sen sendikası Ordu şube başkanı İsmal Çelenk, davetli gazetecilere hoş geldiniz diyerek yaptığı konuşmasında, “Karadenizin illerini defaten ziyaret ediyoruz. Geziyoruz, dolaşıyoruz. Şunu gururla söylemek istiyorum. Gerçekten yerel basın Ordu’da çok güçlü.  Biz basın mensuplarıyla devamlı iç içeyiz. Kendileriyle sohbet ediyoruz, dertleşiyoruz beraber hareket ediyoruz . Bundan böyle  sıkıntılar ney, dertler nedir, eksik yanları nedir, bunları da istişare edeceğiz.  Eksikliklerin tamamlanması için hep beraber hareket edeceğiz” dedi..

 

 

 

Başkan Çelenk, konuşmasının devamında  “Biz daha önce Bayırbucak Türkmenleri için bir yardım kampanyası düzenlemiş, 1700 çuval un göndermiştik. Bugün Halep’e insanlık öldürülüyor. Çocuklar katlediliyor.  Silahsız insanların üzerinden uçaklar geçiriliyor, kimyasal bombalar atılıyor, birleşmiş milletler sadece izliyor.  Her zaman söylüyoruz, çocuk katliamına, insanlık katliamına  sessiz kalırsanız,  isminiz değişir, kirlenmiş milletler olursunuz. Bir an önce buradaki drama son vermek için otoriter güçlerin harekete geçmesini istiyoruz. Biz de üyelerimizle birlikte bir yardım kampanyası düzenledik.  10 gün içinde 3750 çuval unu geçen hafta Halep’e göndermiş bulunuyoruz. Sadece sendikacılık değil, mazlumlarında  yanında durmasını kendimize bir görev biliyoruz” dedi.

Başkan Çelenk’in konuşmasını canlı olarak dinlemek için aşağıdaki linki tıklayınız..

http://yongazetesi.com/video-detay/memur-sen-ordu-sube-baskani/91/

 

 

Başkan İsmail Çelenk’in bu güzel  ve anlamlı konuşmasından sonra kahvaltı masasında yer alan ve Ordu’da basın camiasını temsil eden  dernek başkanları da kısa olarak  günün önemine binaen birer konuşma yaptılar ve daha sonra toplantıya katılan gazeteciler kendilerini tanıttılar. Toplantı sonrası çay eşliğinde güzel sohbetler edildikten sonra proğram sona erdi.

 

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.