Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
87 okunma

Müdür Muhammet Çayır, Öğretmenleri düşünmüş!..

30 Haziran 2016 00:51
0

BEĞENDİM

Konu hakkında kendisinden bilgi isteyen gazetecilere bilgi verme yetkisi olmadığını söyleyen Müdür Muhammet Çayır, “22 Haziran’da düzenlenen iftar yemeğine katılmayan öğretmenlerin mazeretlerini inceleme/soruşturma yapılmak üzere, bir dilekçe ile Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Bölümü’ne bildirmeleri hususunda bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.” diye bütün okullara yazı göndermişti.. Olay yazı basına intikal edince, gizlilik özelliği de bozularak gazetemizde haber yapılarak kamu oyuna duyurulmuştu..

 

 

 

MÜDÜR: “KONU ÇARPITILDI”

 

Uygulamayla ilgili bir gazeteciye bilgi veren Kağıthane İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhammet Çayır ise şunları söyledi:

 

“Bu olayla ilgili valilik izni olmadan konuşma yetkimiz yok. Ancak şunu söyleyebilirim, bu konuda bir çarpıtma var. Çünkü o saatte iki toplantı vardı ve iftar saati bu toplantıların arasına denk geliyordu. Bu toplantılardan biri öğretmenlerimize girişimcilik eğitimlerinin verilmesini, diğeri ise Nurettin Topçu’nun ‘Maarif Davası’ kitabı hakkında öğretmenlerin görüşlerinin alınmasını içeriyordu. İftarın başında ve sonunda toplantı var, aç aç olmaz dedik. Toplantıları İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü düzenliyordu ve katılım bana göre zorunluydu. İftar bu iki toplantı arasında denk geldi ama toplantı yokmuş gibi çarpıtıldı.” diyerek olayı gayet güzel ve net bir şekilde kıvırtarak çevirmeyi de şimdilik başarmış oldu..

 

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 11
    Bugün: 374
    Toplam: 238657

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.