Konu hakkında kendisinden bilgi isteyen gazetecilere bilgi verme yetkisi olmadığını söyleyen Müdür Muhammet Çayır, “22 Haziran’da düzenlenen iftar yemeğine katılmayan öğretmenlerin mazeretlerini inceleme/soruşturma yapılmak üzere, bir dilekçe ile Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Bölümü’ne bildirmeleri hususunda bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.” diye bütün okullara yazı göndermişti.. Olay yazı basına intikal edince, gizlilik özelliği de bozularak gazetemizde haber yapılarak kamu oyuna duyurulmuştu..

MÜDÜR: “KONU ÇARPITILDI”
Uygulamayla ilgili bir gazeteciye bilgi veren Kağıthane İlçe Milli Eğitim Müdürü Muhammet Çayır ise şunları söyledi:
“Bu olayla ilgili valilik izni olmadan konuşma yetkimiz yok. Ancak şunu söyleyebilirim, bu konuda bir çarpıtma var. Çünkü o saatte iki toplantı vardı ve iftar saati bu toplantıların arasına denk geliyordu. Bu toplantılardan biri öğretmenlerimize girişimcilik eğitimlerinin verilmesini, diğeri ise Nurettin Topçu’nun ‘Maarif Davası’ kitabı hakkında öğretmenlerin görüşlerinin alınmasını içeriyordu. İftarın başında ve sonunda toplantı var, aç aç olmaz dedik. Toplantıları İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü düzenliyordu ve katılım bana göre zorunluydu. İftar bu iki toplantı arasında denk geldi ama toplantı yokmuş gibi çarpıtıldı.” diyerek olayı gayet güzel ve net bir şekilde kıvırtarak çevirmeyi de şimdilik başarmış oldu..
GENEL
12 saat önceASAYİŞ
3 gün önceGENEL
10 gün önceEKONOMİ
13 gün önceGENEL
16 gün önceGÜNCEL
17 gün önceGENEL
17 gün önce
1
Şarkiye Mah. Muhtarı Emre Yayla’dan örnek davranış..
1052 kez okundu
2
ORDU’NUN KORAÇ MARKA PEYNİRİNE DE HİLE YAPTILAR..
981 kez okundu
3
Şoförler Odası başkanı Ali Şahin 5. kez güven tazeledi..
963 kez okundu
4
ORDU’YA 10 YENİ HAKİM VE SAVCI ATANDI..
753 kez okundu
5
AK PARTİ PERŞEMBE İLÇE YÖNETİMİ BELLİ OLDU..
574 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.