Aşure programı Kağıthane Belediyesi, AK Parti İlçe Teşkilatı, Kağıthane Kent Konseyi, NurtepeCemevi ve Seyrantepe Cemevi ile müşterek düzenledi.
İlçedeki 7 ayrı noktada yapılan dağıtımda toplam 18 bin adet aşure vatandaşlara ikram edilirken, programlara vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Programda konuşan Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç; ”Muharrem ayı bizler için mübarek bir ay, bütün vatandaşlarımızın ibadetlerini Allah kabul etsin. Aynı zamanda hicri takvime göre yeni yılın da ilk ayı olması vesilesiyle hepinize güzel yıllar da diliyorum.” dedi.
.jpg)
Aşure programına ayrıca Kağıthane Kaymakamı Hasan Göç, Kağıthane AK Parti İlçe Başkanı Faruk Gökkuş, Başkan Fazlı Kılıç’ın eşi Fatma Kılıç ve Başkan Yardımcıları da eşlik etti.

AYAZAĞA CEM EVİ ZİYARETİ..
Dini ve siyasi kişisel ayrımcılık yapmayan Kağıthane Belediye başkanı Fazlı Kılıç, Sarıyer sınırları içersinde olduğu halde Ayazağa Cem evini de ziyaret ederek, Muharrem ayına veda ettiler.. Bu ziyaretten memnun kalan Ayazağa Cemevi başkanı Celal Özer ve yönetimi başkan Fazlı Kılıç’a bu duyarlılığından dolayı teşekkür ederek memnuniyetini dile getirdiler. Başkan Celal Özer, Sarıyer Belediyesinin bu konuda duyarsız kalmasını da eleştirerek, tepki gösterdi..
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Şarkiye Mah. Muhtarı Emre Yayla’dan örnek davranış..
1054 kez okundu
2
Şoförler Odası başkanı Ali Şahin 5. kez güven tazeledi..
1039 kez okundu
3
ORDU’NUN KORAÇ MARKA PEYNİRİNE DE HİLE YAPTILAR..
992 kez okundu
4
ORDU’YA 10 YENİ HAKİM VE SAVCI ATANDI..
762 kez okundu
5
AK PARTİ PERŞEMBE İLÇE YÖNETİMİ BELLİ OLDU..
580 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.