Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
69 okunma

MUHARREM AYINA AY YILDIZLI AŞURE İLE VEDA..

21 Ekim 2016 19:55
0

BEĞENDİM

Aşure programı Kağıthane Belediyesi, AK Parti İlçe Teşkilatı, Kağıthane Kent Konseyi, NurtepeCemevi ve Seyrantepe Cemevi ile müşterek düzenledi.

 

 

İlçedeki 7 ayrı noktada yapılan dağıtımda toplam 18 bin adet aşure vatandaşlara ikram edilirken, programlara vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

 

Programda konuşan Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç;  ”Muharrem ayı bizler için mübarek bir ay, bütün vatandaşlarımızın ibadetlerini Allah kabul etsin. Aynı zamanda hicri takvime göre yeni yılın da ilk ayı olması vesilesiyle hepinize güzel yıllar da diliyorum.” dedi.

 

 

Aşure programına ayrıca Kağıthane Kaymakamı Hasan Göç, Kağıthane AK Parti İlçe Başkanı Faruk Gökkuş, Başkan Fazlı Kılıç’ın eşi Fatma Kılıç ve Başkan Yardımcıları da eşlik etti.

 

 

AYAZAĞA CEM EVİ ZİYARETİ..

 

Dini ve siyasi kişisel ayrımcılık yapmayan Kağıthane Belediye başkanı Fazlı Kılıç, Sarıyer sınırları içersinde olduğu halde Ayazağa Cem evini de ziyaret ederek, Muharrem ayına veda ettiler.. Bu ziyaretten memnun kalan Ayazağa Cemevi başkanı Celal Özer ve yönetimi başkan Fazlı Kılıç’a bu duyarlılığından dolayı teşekkür ederek memnuniyetini dile getirdiler. Başkan Celal Özer, Sarıyer Belediyesinin bu konuda duyarsız kalmasını da eleştirerek, tepki gösterdi..

 

 

 

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 1
    Bugün: 837
    Toplam: 241948

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.