14 yıldır Ordu Arı Yetiştiricileri Birliği (ORAY-BİR) başkanlığını yürüten ve son kongrede başkanlığı Akın Çitfçi’ye kaptıran Necati Aydın Arıcılık sektöründe yeni bir görev aldı. Uzun bir zamandan bu yana kurulu olan, fakat pasif şekilde bekletilen ve 2006 yılında kurulan Ordu Bal Üreticileri Birliği (OR BAL BİR) derneğinin başkanlığına getirildi.

OR BAL BİR derneği arıcılık faaliyetleri konusunda Bal üreticilerine hizmet vermekte olup, Bal üretimi yapan dernek üyelerine bal pazarlama tekniği konusunda önemli hizmetler veriyor. Bu konuda iyi bir uzman olan ve Arıcılık sektöründe büyük bilgi ve beceriye sahip olan Necati Aydın, bundan böyle Bal üreticilerine bu dernek adı altında hizmet vermeye devam edecek..

GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
60 YAŞ ÜSTÜ, KAYIT İÇİN SON TARİH: 27 MART..
844 kez okundu
2
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
829 kez okundu
3
HEMŞİRELİK HAFTASI ÜNİVERSİTEDE KUTLANDI..
771 kez okundu
4
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VELİ ŞİKAYETLERİNE NEDEN DUYARSIZ KALIYOR?
598 kez okundu
5
AŞKIN TÖREN’E ANKARA’DA ÇOK ÖNEMLİ GÖREV..
582 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.