Valilik toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya, İl Emniyet Müdür Yardımcısı Orhan Memiş, İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürü İsmail Erol, İl Jandarma Komutanlığı Çevre Koruma Tim Komutanı Şinasi Kotan, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Erol Başar’ın yanı sıra Okul Aile Birliği Temsilcileri ve servis şoförleri katıldı.

Okul servisleri ve taşımalı eğitim servis araçlarında, trafik güvenliği bakımından alınması gereken denetime yönelik tedbirlerin konuşulduğu toplantıda açıklama yapan Vali Yardımcısı Ahmet Arık, okul servislerinin dikkatli olması gerektiği konusunda uyarıda bulundu.
En küçük ihmalkârlığın ve dikkatsizliğin çok büyük sorunlara neden olduğunun altını çizen Arık şunları söyledi: “Servis meselesi çok ciddi bir meseledir. İçişleri Bakanlığı’nda da bir yazı geldi bu vesileyle toplantı yapıyoruz. Zaten her yıl buna benzer toplantılar yapılıyordu ancak servislerle ilgili bir sorun çıktığında, yaşandığında toplanılıyordu. Ama artık bu toplantılar rutin bir şekilde yapılacak. Bu toplantı çok önemli çünkü insanlar en değerli varlıklarını sizlere emanet ediyor. Servis şoförlerine emanet ediyor, okul müdürlerine emanet ediyor. İnsanlar en önemli varlıklarını size emanet ediyorsa sizlere güveniyor demektir. Sizlerin de bu güveni istismar etmemeniz, bu güveni sarsacak bir harekette bulunmamanız, çok dikkatli olmanız icap ediyor. Bu her zaman bilerek yanlış yapmak değil de ihmalkârlıkla da sorun çıkabiliyor. Bazı kötü örnekler olabiliyor. Sizlere verilen küçük çocuklar kendi kendini idare edemeyecek 5-6-7-8 yaşında çocuklar olduğu için düzenli ve dikkatli olunması gerekiyor. En küçük ihmal, en küçük dikkatsizlik inanılmaz sorunlara yol açabiliyor. Bir servis şoförü sorumluluk içerisinde hareket etse, bu gibi sorunlarla karşılaşılmayacak. Araç trafiğiyle ilgili gerekli takipler yapılıyor ama sizlerin de çocukları indirip-bindirirken çok dikkatli olmanız gerekiyor”
Daha güvenli okul yolu oluşturmak, okul servis araçları ile taşımalı eğitim servis araçlarının karıştığı trafik kazalarını sıfıra indirmenin amaçlandığı toplantıda İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürü İsmail Erol bir sunum yaptı. Toplantıda okul servislerinin karıştığı trafik kazalarından örnekler verildi.
EKONOMİ
1 gün önceGENEL
4 gün önceGENEL
5 gün önceASAYİŞ
7 gün önceGENEL
15 gün önceEKONOMİ
17 gün önceGENEL
20 gün önce
1
60 YAŞ ÜSTÜ, KAYIT İÇİN SON TARİH: 27 MART..
848 kez okundu
2
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
844 kez okundu
3
HEMŞİRELİK HAFTASI ÜNİVERSİTEDE KUTLANDI..
775 kez okundu
4
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VELİ ŞİKAYETLERİNE NEDEN DUYARSIZ KALIYOR?
603 kez okundu
5
AŞKIN TÖREN’E ANKARA’DA ÇOK ÖNEMLİ GÖREV..
588 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.