Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
68 okunma

Ordulu’lar gününe Perşembe standı damgasını vurdu..

7 Kasım 2016 22:43
0

BEĞENDİM

Kapılarını 4 günlüğüne  gurbette yaşayan Ordululara açan  Ordu günleri  Ordu ilinin kültürü, yöresel ürünleri, gelenek ve göreneklerini yansıtarak İstanbul ve çevresinde yaşayan Ordulu hemşerilerin kaynaşmasına vesile olan etkinlik, 6 Kasım akşamı kapılarını gelecek yıla kadar kapattı..

 

 

Ordu Büyük Şehir  Belediyesi  başta olmak üzere 19 ilçe Belediyesinin de  standartlarıyla yer aldığı Ordu Tanıtım günlerinde en farklı stant Perşembe Belediyesinin standıydı..  Perşembe ilçesini turizm ve sakin şehir sloganı ve standa koyduğu kayıkla, özel yöresel ürünleriyle büyük dikkat çekti ve izleyenlerin beğenisini kazandı.

 

 

 

Perşembe stadını Perşembe’li bir çok iş adamı ve vatandaşlar ziyaret ettiler. Perşembe’nin yetiştirdiği ve geleceğin siyaseti için büyük umut veren iş adamlarından Muhittin Sert ‘de  hemşerilerini yalnız bırakmayarak yakın ilgi ve alakalarını esirgemedi.

 

 

Perşembe’yi temsilen Belediye başkanı Kemal Bahtiyar, AKP meclis üyelerinden Nedim Saka ve Yavuz Aktürk’de  4 gün boyunca Ordu günlerinde ilçenin tanıtımı için standa gelen misafirlerle yakından ilgilendiler. Bu yakınlık, ilgi ve alaka, hoşgörü, Ordu tanıtım günlerine Perşembe ilçesinin damgasını vurduğu gerçekleri ortaya çıkmış oldu.

 

 

 

 

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.