Şimdi burada bazı vatandaşlar Belediye başkanını suçluyor.. Oraya dökülen çakılı kimse ne Belediye başkanı, ne de okul müdürü veya mahalle muhtarı alenen dökülmesine müsaade edeceklerini sanmıyoruz. Fakat, en azından okul müdürü veya mahalle muhtarı bu rezaleti görünce müdahale etmeleri gerekirdi.
En büyük sorumlu kişi buranın işini alan müteahhit veya iş adamı, çakıl döken kamyon sürücüleri ve şantiye görevlileridir. Bu saygısızlığı yapan rezil kişiler kimse, ilçenin C. Savcılığına veya Kaymakamlığına ve yetkili makamlara şikayet edilerek gereken yasal işlemlerin yapılmasıdır.
Fakat en büyük sorumluluk ise okul müdürüne aittir. Gereken ihbarı yapmaz, kulak ardı ederse, o zaman bu saygısızlığı yapanlarla suç ortağı sayılır, göz yumuyor demektir. Sorumlular gerekli cezaya çarptırılmalıdır.
Biz basın olarak bu saygısızlığı kınıyor ve ihmali olanların, Atatürk’e saygısızlık edenlerin hak ettikleri cezaya çarptırılmalarını bekliyoruz. Bu konuda bütün yetkilileri göreve davet ediyoruz..
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2064 kez okundu
2
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1447 kez okundu
3
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1197 kez okundu
4
Ahmet (Erdoğan) Kocakoç, Taciz iddiası ile Savcılığa şikayet edildi..
1161 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1091 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.