Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
57 okunma

Regaib kandili nedeniyle birer kutlama mesajı yayınladılar..

2 Şubat 2022 21:35
0

BEĞENDİM

ORDU VALİSİ TUNCAY SONEL’İN MESAJI..

Rahmeti, bereketi ve mağfireti bol üç ayların manevi iklimine girildiğinin habercisi, Ramazan Ayının da müjdecisi olan bir Regaip Kandiline daha kavuşmanın huzur ve mutluluğu içerisindeyiz.

Yüce Allah’ın insanlara rahmet ve nimetlerini çokça ihsan ettiği üç aylar; manevi coşkunun, feyzin, bereketin ve güzelliklerin yoğun olarak yaşandığı, yapılan duaların kabul edildiği, yardımlaşma ve dayanışma duygularının en yüksek seviyeye ulaştığı rahmet, mağfiret ve merhamet mevsimidir.

Bu mübarek geceler, Müslümanların birbirine kenetlenmesine vesile olan, manevi duygularımızın zirveye ulaştığı, ilahi rahmet ve mağfirete mazhar olunan, huzur ve sürura kavuştuğumuz müstesna zaman dilimleridir. Bu önemli geceleri, kalplerimizi iman, ilim, hikmet ve hakikat nuruyla aydınlatabilmek için güzel bir fırsata dönüştürdüğümüz, birlik beraberlik ve kardeşlik duygularımızı artırdığımız ve doğruya, güzele, iyiye yönelebildiğimiz ölçüde hakkıyla eda etmiş oluruz.

Bu mübarek gecenin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa rahmet, bereket, sağlık ve huzur getirmesini yüce Allah’tan diliyor, Ordulu hemşehrilerimin Regaip Kandilini ve üç aylarını tebrik ediyor, milletçe birlik ve beraberlik içinde daha nice kandillere kavuşmayı can-ı gönülden diliyorum.

BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI HİLMİ GÜLER’İN MESAJI..

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Regaib Kandili münasebetiyle bir mesaj yayınlayarak tüm İslam âleminin kandilini kutladı.

Üç ayların ve mübarek Regaibgecesinin tüm İslam alemine sağlık, huzur, hidayet ve barış getirmesi temennisinde bulunanBaşkan Güler mesajında şu görüşlere yer verdi:

“Rahmeti, bereketi ve mağfireti bol üç ayların manevi iklimine girildiğinin habercisi, Ramazan ayınında müjdecisi olan RegaibKandili’ne kavuşmanın huzur ve mutluluğu içerisindeyiz.

Üç aylar ve kandil geceleri, milletimizin birlik ve beraberliğinin pekiştiği, aynı duygu etrafında çarpan kalplerin, aynı hisleri paylaşan gönüllerin bir araya gelerek dargınlık ve kırgınlıkların giderildiği müstesna günledir.Üç aylar olarak adlandırdığımız mübarek aylardan Recep ayının ilk kandil gecesi olan Regaip Kandili de bugünlerden birisidir.

Bu mübarek gecede sevgi ve hoşgörü ortamının gelişmesine, kardeşlik ve beraberliğimizin güçlenmesine, insani ve ahlaki yönlerimizin yeniden ön plana çıkmasına gayret göstermeli, başta şehrimiz ve ülkemiz olmak üzere tüm dünyada kardeşlik ve huzurun hâkim olması için dua etmeliyiz.

Bu vesileyle aziz milletimizin ve bütün İslam âleminin RegaibKandili’ni kutluyor, bu mübarek gecenin ve üç ayların Müslümanların birlik ve dirliğine; insanlığın sağlık, hidayet, barış ve huzuruna vesile olmasını yüce Allah’tan niyaz eder, saygı ve sevgilerimi sunarım.”

ALTINORDU BELEDİYE BAŞKANI AŞKIN TÖREN’İN MESAJI..

Altınordu Belediye Başkanı Aşkın Tören, İslam âleminde Recep, Şaban ve Ramazan aylarını kapsayan rahmet, bereket iklimi üç ayları ve idrak edeceğimiz Regaib Kandilini tebrik ederek hayırlara vesile olmasını diledi.

İslam alemi için bereketli bir iklime girildiğine dikkat çeken Başkan Tören mesajında şunları kaydetti:

“Üç ayların bereketli iklimine bir kez daha kavuşmuş olmanın sevinç, huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Üç aylar; Recep, Şaban ve Ramazan aylarından müteşekkildir. Recep ayında, Regaib ve Miraç, Şaban ayında Berat, Ramazan ayında ise; bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesinin ikramları saklıdır.

Bu geceler üç ayların manevi atmosferinin bereketli, hikmetli ve ilahi rahmetin fazla olduğu gecelerdir.

İşte, Perşembe gününü Cuma’ya bağlayan gece böyle bir manevi iklimin ilk gecesine, mübarek Regaib gecesine kavuşuyoruz. Regaib; değerli bir hediye, bağış, içten gelerek ve yoğun bir şekilde arzu edilen şey anlamını taşır. Cenab-ı Hakk’ın, ihsanını ve bağışlayıcılığını diğer zamanlardan daha çok tecelli edeceğine ve samimiyetle Rabbime yönelenlerin affedilmelerinin umulduğu mübarek bir gecedir.

Sevgili Peygamberimiz (sav), bu geceye ulaştığında: “Allah’ım! Recep ve Şaban ayını bizim için mübarek kıl ve bizi Ramazan ayına kavuştur” diye dua etmiştir.

Biz de bu duadan nasiplenerek bütün İslâm âlemi için: “Allah’ım! Kıymetli hemşerilerimize, aziz milletimize ve bütün Müslüman kardeşlerimize Recep ve Şaban ayını mübarek kıl ve bizlere rahmetinden hissemize düşeni aldığımız on bir aydan hayırlı Ramazan ayına hayırla kavuşmayı nasip eyle” diye dua ediyoruz.

Yüce yaratan Regaib gecesi hürmetine Allah ve Resulünü bize unutturan ve uzaklaşmamıza sebep olan her türlü kötü duygu ve düşünceden arınmayı nasip etsin. Birbirimize sevgiyle, dostça yaklaşarak, iyilikle, güzellikle muamele etmeyi bahşetsin.

Şu anda dünyanın dört bir yanında dökülen mazlumun kanına karşı birlik ve beraberlik içinde olmaya vesile kılsın. 

Doğruluk ve dürüstlüğün, paylaşımın, hak ve hukuka riayetin, barış içinde yaşamanın, insani erdemler bağlamında ulaşılabilecek en üstün değerler olduğunu hissederek ahlakımızı bu erdemlerle donatalım.

Rahmet, mağfiret ve bereket ikliminin, ülkemizden başlayarak dalga dalga tüm insanlığı kucaklamasını, insanlığın ortak huzurunu tehdit eden her türlü terör, şiddet, savaş ve düşmanlığın yerini barış ve huzura bırakmasını; rağbetlerimizin iyiye, güzele ve doğruya yönelik olmasını ve bu aylarda yapacağımız ibadet, dua ve yakarışların kabul olmasını Cenâb-ı Mevlâ’dan niyaz ediyor, tüm İslâm âleminin mübarek üç aylarını ve Regaib Kandili’ni yürekten gelen duygularımla tebrik ediyorum.

Türk milletinin ve İslam aleminin bir arada olduğunda her türlü zorluğun üstesinden geleceğini bilerek, Rabbimizin huzurunda buluşarak gelecek güzel günlerin duasında buluşmayı dilerim. Dualarımız sizlerle, dualarınızdan esirgemeyin.”

OTSO BAŞKANI  SERVET ŞAHİN’İN REGAİP KANDİLİ MESAJI

Ordu Ticaret ve Sanayi Odası (OTSO) Başkanı Servet Şahin, tüm İslam âleminin Regaip Kandil’ini kutlayarak, “Regaip Kandili ile başlayıp Kadir Gecesi ile sona eren üç aylar, Müslümanlar için manevi bir hasat mevsimi olduğunu belirtti.

Müslümanlar için rahmet, bereket ve mağfiret ayları olan üç aylara kavuşmanın mutluluğunu yaşadıklarını aktaran Şahin mesajında; “Regaip Kandili ile başlayıp Kadir Gecesi ile sona eren üç aylar, Müslümanlar için manevi bir hasat mevsimidir. Müslümanlar arasında yardımlaşma, dayanışma, hayır ve iyilik duygularının artarak yoğunlaştığı kandil gecelerinde; sevgi, hoşgörü, kardeşlik, birlik ve beraberliğimizin güçlenmesini diliyorum. Mübarek üç aylar ve içerisinde barındırdığı kandiller; insanların kalplerini yakınlaştıran, dostluk, komşuluk, akrabalık ve kardeşlik duygularını artıran, maneviyatımızın aydınlanmasına vesile olan özel ve güzel gecelerdir. Bu özel gecelerin, gönüllerimize huzur, insanlığa barış ve dünyaya adalet getirmesini diliyorum. Bu vesile ile tüm İslam âleminin ve vatandaşlarımızın Regaip Kandilini tebrik ediyor, bu anlamlı gecenin hayırlara vesile olmasını yüce Allah’tan niyaz ediyorum” ifadelerini kullandı.

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 5
    Bugün: 488
    Toplam: 242301

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.