Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Kasapoğlu, Kaymakam Eyyüp Batuhan Ciğerci’ye tüm Türkiye’de olduğu gibi ilimizde de uygulanmaya başlanan yerli aşımız Turkovac ile ilgili bilgi aktardı. Çatalpınar Kaymakamı Ciğerci, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Uygulanmaya başlanan yerli ve milli aşımız İçin uygun koşulların hazırlanması, vatandaşımızın hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilmesi için ellerinden gelen tüm desteği vermeye hazır olduklarını” söyledi.
Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Kasapoğlu, koronavirüs mücadelesinde yerli ve milli aşımız Turkovac’ın iki gündür Ordu’da uygulandığını, vatandaşlarımızın aşı tercihlerini Turkovac’tan yana kullanmasının memnuniyet verici olduğundan bahsederek, “Vatandaşlarımız daha önce hangi aşıyı yaptırmış olursa olsun, hatırlatma dozlarını veya eksik aşılarını Turkovac olarak yaptırabilirler. Bende tüm vatandaşlarımıza yerli ve milli aşımızı, milli gücümüzü tavsiye ediyorum” dedi.
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1109 kez okundu
2
MUAYENEYİ BIRAKTILAR, HASTANE ÖNÜNDE TOPLANDILAR..
652 kez okundu
3
Dr. Burcu Ülküden’e hastasının Teşekkürü..
582 kez okundu
4
İKİ ORDU’LU PROF.DOKTORA GİRESUN’DA ONUR ÖDÜLÜ..
417 kez okundu
5
ORDU İL EMNİYET MÜDÜRÜ AHMET ACAR’IN BABASI VEFAT ETTİ..
405 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.