Ziyarette bir konuşma yapan Başkan Engin Tekintaş,
“ Uzun yıllar oda Başkanlığını yürüten Ertuğrul Yüksel’den sonra bayrağı sizin almanızdan dolayı hem sizi hem de yönetiminizi tebrik ediyorum. Genç ve dinamik bir ekip ile başladığınız bu görevde inanıyorum ki güzel işlere imza atacaksınız. Altınordu Belediyesi diğer kurum ve kuruluşlar ile yaptığımız ortak çalışmalarımızın Ordu Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası ile de olmasını temenni ediyorum” diye konuştu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Ordu Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası Başkanı Bahadır Baş “Altınordu Belediye Başkanımız Engin Tekintaş’a ve değerli Belediye Meclis üyesi arkadaşlarımıza ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Belediyemizin yaptığı çalışmaları yakından takip ediyor ve tebrik ediyoruz. Ordu’da değişim ve dönüşüm hissediliyor” şeklinde konuştu.
Başkan Engin Tekintaş daha sonra Ordu Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İl Müdürü Mehmet Yaşar Günay’ı ziyaret ederek yeni binada incelemelerde bulundu.
GENEL
2 gün önceGENEL
3 gün önceASAYİŞ
6 gün önceGENEL
13 gün önceEKONOMİ
16 gün önceGENEL
19 gün önceGÜNCEL
20 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2108 kez okundu
2
FETÖ.’DEN KAÇAN İKİ KARDEŞ , NASIL MARKET ZENGİNİ OLDU?
1491 kez okundu
3
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1457 kez okundu
4
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1211 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1109 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.