Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
98 okunma

Tekintaş, Mali müşavirler odasını ziyaret etti..

11 Kasım 2016 20:30
0

BEĞENDİM

Ziyarette bir konuşma yapan Başkan Engin Tekintaş,

 

“ Uzun yıllar oda Başkanlığını yürüten Ertuğrul Yüksel’den sonra bayrağı sizin almanızdan dolayı hem sizi hem de yönetiminizi tebrik ediyorum. Genç ve dinamik bir ekip ile başladığınız bu görevde inanıyorum ki güzel işlere imza atacaksınız. Altınordu Belediyesi diğer kurum ve kuruluşlar ile yaptığımız ortak çalışmalarımızın Ordu Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası ile de olmasını temenni ediyorum” diye konuştu.

 

 

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Ordu Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası Başkanı Bahadır Baş “Altınordu Belediye Başkanımız Engin Tekintaş’a ve değerli Belediye Meclis üyesi arkadaşlarımıza ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Belediyemizin yaptığı çalışmaları yakından takip ediyor ve tebrik ediyoruz. Ordu’da değişim ve dönüşüm hissediliyor” şeklinde konuştu.

 

 

 

Başkan Engin Tekintaş daha sonra Ordu Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü İl Müdürü Mehmet Yaşar Günay’ı ziyaret ederek yeni binada incelemelerde bulundu.

 

 

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 3
    Bugün: 836
    Toplam: 241947

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.