Bu akşam saatlerinde Gölköy ilçesinde teröristlerin 21 plakalı bir aracı gasp ettikleri açıklandı. Ordu Emniyet birimleri bu nedenle alarma geçilerek bütün yollarda tedbir alınması için ekiplere talimat verildi.
Daha sonra bu aracın nerde olduğu ve nereye bırakıldığı öğrenilemeden beyaz bir Dobloylu çalarak kaçtıkları ve Gürgentepe’den Gölköy istikametine gittikleri haberi verildi. Jandarma ile polis ekipleri irtibat kurarak Ordu’nun bütün giriş ve çıkışları kontrol altına alındı..
Bir çok ekipler Ulubey istikametine yönlendirildi.. Ve ekiplerin çok dikkatli hareket etmeleri için amirleri tarafından uyarıldı..
Bu konuda vatandaşlarımızın da tedbirli ve dikkatli olmaları gerekiyor.
SON DAKİKA
… Ve sonunda terörist yakalanarak öldürüldü..
ASAYİŞ
1 gün önceGENEL
9 gün önceEKONOMİ
11 gün önceGENEL
14 gün önceGÜNCEL
15 gün önceGENEL
15 gün önceASAYİŞ
18 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2064 kez okundu
2
ŞANLITÜRK: PERSONELİN İHMALİ FACİAYA DÖNÜŞTÜ..
1525 kez okundu
3
Ahmet (Erdoğan) Kocakoç, Taciz iddiası ile Savcılığa şikayet edildi..
1161 kez okundu
4
VALİ EROL, PAT PAT KULANAN VE BİNENLLERİ UYARDI..
967 kez okundu
5
AVUKATIN OFİSİNE BIRAKILAN PAKET PATLADI..
716 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.