Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
107 okunma

Teröristler araba gasp etti.. Emniyet alarmda..

20 Ağustos 2016 19:25
0

BEĞENDİM

Bu akşam saatlerinde Gölköy ilçesinde teröristlerin 21 plakalı bir aracı gasp ettikleri açıklandı. Ordu Emniyet birimleri bu nedenle alarma geçilerek bütün yollarda tedbir alınması için ekiplere talimat verildi.

 

Daha sonra bu aracın nerde olduğu ve nereye bırakıldığı öğrenilemeden beyaz bir Dobloylu çalarak kaçtıkları ve Gürgentepe’den Gölköy istikametine gittikleri haberi  verildi. Jandarma ile polis ekipleri irtibat kurarak Ordu’nun bütün giriş ve çıkışları kontrol altına alındı..

 

Bir çok ekipler Ulubey istikametine yönlendirildi.. Ve ekiplerin çok dikkatli hareket etmeleri için amirleri tarafından uyarıldı..

 

Bu konuda vatandaşlarımızın da tedbirli ve dikkatli olmaları gerekiyor.

SON DAKİKA

… Ve sonunda terörist yakalanarak öldürüldü..

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 0
    Bugün: 23
    Toplam: 236122

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.