
Balkanlıoğlu, “Yaklaşık 10 senedir valilik görevi yapıyorum. Dolayısıyla bizim asıl işimiz eğitimle ilgilenmek, okulları ziyaret etmek, oradaki öğretmen ve öğrencilere moral motivasyon vermektir. Çünkü geleceğimiz sizlerin elinde. Sizler bulunduğunuz okullarda güzel eğitim alabilirseniz, daha donanımlı olursunuz ve ülkemiz çok daha ileri noktalara gider. Siz şanslısınız sizinle ilgilenen öğretmenlerin olduğu yerde iyi bir eğitim alıyorsunuz. Memleketimizin geleceği açısından, Ordu’nun, ailenizin ve kendinizin geleceği açısından derslerinizi aksatmayın. Cep telefonu, sosyal medya bir yarar yok, teknolojiden istifade etmek lazım ama aşırı derecede bağımlısı olmak, gençler için büyük bir tuzak. İnternet aynı zamanda sizleri sosyal hayattan da uzaklaştırıyor” dedi.

Ordu Özel Açı Lisesi yönetim kurulu başkanı İlhan Şahin ise, yapılan ziyaretten dolayı memnuniyet duyduğunu belirterek, “Sayın Valimiz bizlere her zaman destek olmuştur ve ilgi, alakalarını esirgememiştir. Kendilerine çok teşekkür ediyorum“ diye konuştu.

EKONOMİ
1 gün önceGENEL
4 gün önceGENEL
5 gün önceASAYİŞ
7 gün önceGENEL
15 gün önceEKONOMİ
17 gün önceGENEL
21 gün önce
1
60 YAŞ ÜSTÜ, KAYIT İÇİN SON TARİH: 27 MART..
848 kez okundu
2
3. YAŞ ÜNİVERSİTE EĞTİMİ MEZUNİYET TÖRENİ..
844 kez okundu
3
HEMŞİRELİK HAFTASI ÜNİVERSİTEDE KUTLANDI..
775 kez okundu
4
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VELİ ŞİKAYETLERİNE NEDEN DUYARSIZ KALIYOR?
603 kez okundu
5
AŞKIN TÖREN’E ANKARA’DA ÇOK ÖNEMLİ GÖREV..
588 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.