Şu Altınordu Merkezde herkes uyanık olmuş.. Hani kaldırımlara, dükkan önlerine bir şeyler koymak yasak ya.. Hemen zabıta gelir haklı olarak cezasını keser. Bazı cin fikirliler iş yeri önlerine kibar bir şekilde şeytani fikirler çerçevesinde akılları sıra bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. “Bravo bakın adam iş yerinin önünü ne güzel çiçeklik yapmış” mantığı ile örnek teşkil ediyorum zannederken, yoldan geçen vatandaşların bacağının takılarak yere düşeceğini ve onlara tuzak kurduğunun hiç farkında bile değil..
Yaaa.. Büyük Şehir, Altınordu,, haydi göreve..
Şehir içersinde yaşamanın ve esnaflık yapmanın da bir şartı ve şekli var.. Tabiiki esnaflar kaldırım işgal edemez, araç da park edemez, ama araçlara karışamaz, trafik polisini yönlendirmesi gerekiyor. Çünkü yasal hiçbir yetkisi yok.. Şimdi Ordu Büyük Şehir ve Altınordu Belediye yetkililerine sormak lazım.. Kaldırımları ve yolları çiçekle işgal etmekle, başka bir şeylerle işgal etmek veya kapatmak arasında bir fark varsa, o zaman tarlaya gitmeyelim, şehir içindeki bütün kaldırımlara çiçek dikelim.. Hemde fotoğrafta görüldüğü gibi dikelim ki; kaldırımlardan yayalar ve araçlar da geçmesin, yollar tek şeride düşsün..
Başka bir şey söylemeye ve yazmaya gerek duymuyoruz. Haydi o zaman Yaaa.. Büyük Şehir, Altınordu,, haydi göreve.. Çiçek dikme kampanyası başlatalım..
GENEL
12 saat önceASAYİŞ
3 gün önceGENEL
10 gün önceEKONOMİ
13 gün önceGENEL
16 gün önceGÜNCEL
17 gün önceGENEL
17 gün önce
1
Belediye Zabıtasının Araçlara ceza kesme yetkisi var mı?
2079 kez okundu
2
ZAFER PARTİSİ İL BAŞKANI YENER TURAN OLDU..
1449 kez okundu
3
MAHKEME HABERİMİZE HAKARET YOK DİYEREK BERAAT VERDİ..
1201 kez okundu
4
Ahmet (Erdoğan) Kocakoç, Taciz iddiası ile Savcılığa şikayet edildi..
1165 kez okundu
5
Uzm. Dr. EMRAH ÇELENK, SAĞLIK MÜDÜRÜ OLDU..
1099 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.