Görselin amacını nasıl açıklayacağınızı öğrenin(yeni sekmede açılır).
58 okunma

Yaaa.. Büyük Şehir, Altınordu,, haydi göreve..

23 Ağustos 2017 11:27
0

BEĞENDİM

Şu Altınordu Merkezde herkes uyanık olmuş.. Hani kaldırımlara, dükkan önlerine  bir şeyler koymak yasak ya.. Hemen zabıta gelir haklı olarak cezasını keser.  Bazı cin fikirliler iş yeri önlerine kibar bir şekilde  şeytani fikirler çerçevesinde akılları sıra bir şeyler yapmaya çalışıyorlar.  “Bravo bakın adam iş yerinin önünü ne güzel çiçeklik  yapmış” mantığı ile örnek teşkil ediyorum zannederken, yoldan geçen vatandaşların bacağının takılarak yere düşeceğini ve onlara tuzak kurduğunun hiç farkında bile değil..

 

 

Yaaa.. Büyük Şehir, Altınordu,, haydi göreve..

 

Şehir içersinde yaşamanın ve esnaflık yapmanın  da bir şartı ve şekli var.. Tabiiki esnaflar kaldırım işgal edemez, araç da park edemez, ama araçlara karışamaz, trafik polisini yönlendirmesi gerekiyor. Çünkü yasal hiçbir yetkisi yok.. Şimdi Ordu Büyük Şehir ve Altınordu Belediye yetkililerine  sormak lazım.. Kaldırımları ve yolları çiçekle işgal etmekle, başka bir şeylerle işgal etmek veya kapatmak arasında  bir fark varsa, o zaman  tarlaya gitmeyelim, şehir içindeki bütün kaldırımlara çiçek dikelim.. Hemde fotoğrafta görüldüğü gibi dikelim ki; kaldırımlardan yayalar ve araçlar da geçmesin, yollar tek şeride düşsün..

 

Başka  bir şey söylemeye ve yazmaya gerek duymuyoruz. Haydi o zaman Yaaa.. Büyük Şehir, Altınordu,, haydi göreve.. Çiçek dikme kampanyası başlatalım..

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP

    Ziyaretçiler
    Online: 11
    Bugün: 361
    Toplam: 238644

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.